گزارش تخلف انتخاباتی و خلاف قانون گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه آبادان گفت:از آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دهم برای انتخاب نماینده باقی مانده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی آبادان، گزارش تخلف انتخاباتی و خلاف قانون گزارش نشده است.
عزیزالله شهبازی افزود:تبلیغات رسمی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 صبح نهم اردیبهشت ماه 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.
وی گفت:134 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در آبادان، اروندكنار، بخش مركزی و چوئبده پیش بینی شده است و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان فراهم است.
فرماندار وِیژه آبادان افزود:با انتخاب دو نماینده در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاب یك نماینده دیگر به مرحله دوم كشیده شد و از میان 30 كاندیدا كه موفق به كسب حدنصاب قانونی نشده دو نفر به مرحله دوم راه یافتند.
شهبازی از انتخاب نماینده فرماندار و اعضای شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات سالم در روز دهم اردیبهشت خبر داد و گفت:سه هزار نفر عوامل اجرایی در حوزه های امنیت و انتظامی، ثبت نام و اخذ رای وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و آموزش كاربران از سه شنبه انجام و كارهای پشتیبانی و تداركات لازم در این خصوص انجام شد.
وی افزود:تعرفه های مورد نیاز به اندازه كافی در اختیار فرمانداری ویژه آبادان قرار داده شده و این تعرفه ها در مكانی امن با حضور اعضای ناظر شورای نگهبان نگهداری می شود.
جمعیت شهرستان آبادان حدود 280 هزار نفر است و حوزه انتخابیه این شهرستان شامل شهرهای آبادان، اروندكنار و چوئبده با سه دهستان و 26 روستا است.
بر این اساس اعلام نتایج مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی عامر كعبی با 27 هزار و 687 رای و جلیل مختار با 25 هزار و 412 رای جواز حضور دربهارستان را دریافت كردند و غلامرضا شرفی با 23 هزار و 335 رای و سیدمحمد مولوی با 16 هزار و 565 رای به مرحله دوم راه یافتند.
آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 10 اردیبهشت 1395برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.