هیئتی شامل سفرا و نمایندگان 11 کشور جهان به منظور بررسی کمک به آوارگان خارجی و شناسایی نیازهای جدید آنها دیشب وارد کرمان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین هیات سفرای کشورهای استرالیا، هلند، سوئد، ترکیه و افغانستان در تهران به همراه نمایندگانی از کشورهای آلمان، نروژ، رومانی، اسپانیا، ونزوئلا و جمهوری چک حضور دارند. کارشناسانی از برنامه جهانی غذا و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان این هیات را همراهی می کنند .

به گفته حمید شمس الدینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان ، این هیات در سفر خود که تا چهارشنبه شب ادامه دارد از خدمات ارائه شده جمهوری اسلامی ایران به مهاجران خارجی مقیم استان کرمان مطلع شده و درخواستها و پیشنهادات مسئولان استان کرمان را خواهند شنید.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان افزود: در یک سال اخیر برخی از این کشورها کمکهایی دربخشهای بهداشت، آموزش، معیشت و سرپناه برای آوارگان مقیم ایران ارسال کرده اند و دراین سفر نمایندگان آنها نحوه هزینه کرد این کمکها را بررسی و نیازهای جدید آوارگان را شناسایی می کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بررسی ، آوارگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار