زاهدان؛

عملیات اجرایی طرح های مصوب سفر وزیر بهداشت به نیکشهر آغاز شد

فرماندار نیکشهر گفت: عملیات اجرایی 26 طرح مصوب سفر وزیر بهداشت و درمان به نیکشهر به مناسبت هفته سلامت آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ صاحب گل صالحی در مراسم افتتاح اورژانس بین راهی پلیس راه نیکشهر و کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی 26 طرح مصوب سفر وزیر بهداشت به نیکشهر به مناسبت هفته سلامت، افزود: این طرح‌ها شامل چهار مرکز بهداشتی درمانی در شهر نیکشهر، چانف، هریدوک و بنت، 10 خانه بهداشت، سه اورژانس بین راهی در تخت ملک، بنت و اسپکه و چهار پایگاه بهداشت و تسهیلات زایمانی در بخش بنت این شهرستان است.
وی ادامه داد: احداث مرکز غربالگری سرطان، بلوک زایمانی و آزمایشگاه مرکزی شهر نیکشهر و پانسیون پزشکان از دیگر طرح های بهداشتی حاصل سفر وزیر بهداشت به این شهرستان است که امروز کلنگ احداث آنها به زمین زده شد.
معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر نیز در این مراسم گفت: مرکز تشخیص و غربال‎گری سرطان در نیکشهر به دستگاه‎های ماموگرافی، فلوئروسکوپی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی و سی تی اسکن تجهیز خواهد شد.
مهران امینی‎فرد ادامه داد: بلوک زایمانی نیکشهر با مساحت 1100 متر مربع زیربنا و دارای 11 اتاق پذیرش برای بیماران زائو با اعتبار 20 میلیارد ریال و در راستای طرح تحول سلامت صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار