تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور نماینده لرستان را گلباران کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته 35 رقابت های دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با برگزاری 10 دیدار به پایان رسید و در یکی از این دیدارها زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقه ای پرگل میهمان خود خیبر خرم آباد را با نتیجه 5  -  2 شکست دادند .  
گل های تیم فجر در این بازی را علی غلامرضا پور (دقیقه 33) ، احمد حسن زاده (دقیقه 45 ) ، مهدی کریمیان (دقیقه 59 )، ابراهیم صالحی ( دقیقه 63 ) و مصطفی ماهی در دقیقه 94 وارد دروازه خیبر خرم آباد کردند .  
مهدی عبدی و محمود قائد رحمتی هم در دقایق 31 و 52 دو گل نماینده لرستان را وارد دروازه رضا حیدری سنگربان فجری ها کردند .  
علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی پس از این دیدار گفت : خدا را شاکرم که در بازی با خیبر و آلومینیوم هرمزگان با تلاش و همدلی بازیکنان موفق به کسب پیروزی شدیم .
وی افزود : امیدوارم در دو بازی آینده مقابل تیم های فولاد یزد و آلومینیوم اراک با دست پر از زمین خارج شویم تا صعود فجر به لیگ برتر به دیدار هفته پایانی در آبادان کشیده نشود .  
نیکبخت سرمربی خیبر خرم آباد هم فجر سپاسی را شایسته پیروزی در این بازی عنوان کرد و گفت : تیم من به علت مشکلات مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد با این حال در دیدارهای اخیر مقابل حریفان تیم دست و پا بسته ای نبودیم.
شاگردان علی اصغر کلانتری با کسب 3 امتیاز بازی خیبر با 57 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی دسته یک فوتبال باشگاههای کشور باقی ماندند .  
قضاوت مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و خیبر خرم آباد را یاسر همرنگ و کمک هایش تورج عیوض محمدی و یعقوب سخندان بر عهده داشتند .  
تیم فجر در هفته 36 مسابقات دوشنبه 13 اردیبهشت ماه میهمان فولاد یزد خواهد بود.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار