سرپرست دانشكده دندانپزشكي ايلام از ارائه خدمات تخصصي به مردم خبر داد و گفت: كلينيك دندانپزشكي به منظور خدمت رساني به مردم استان در دو بخش تخصصي و دانشجويي زير نظر اساتيد مجرب فعاليت خود را آغاز كرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام دكتر محمدرضا سلطاني اعلام كرد: در بخش خدمات دندانپزشكي دانشجويي با حضور دانشجويان اين رشته پزشكي، خدمت درماني ارائه شده به بيماران با تعرفه كمتر و ارزان تر از ديگر مراكز دندانپزشكي انجام مي شود.

سلطانی نوع خدمات ارائه شده در كلينيك دندانپزشكي را شامل ترميم و كشيدن دندان، جرم گيري و دندان مصنوعي عنوان کردوگفت: از مهر امسال خدمات عصب كشي نيز در اين مركز درماني ارائه مي شود و در بهمن ماه نيز خدمات روكش دندان براي بيماران ارائه خواهد شد.

وی در خصوص خدمات بخش تخصصي اين كلينيك درماني اضافه کرد: ارائه انواع خدمات تخصصي در اين مركز با استفاده از پزشكان متخصص رشته دندانپزشكي در محل بيمارستان امام خميني (ره) انجام مي شود.

سرپرست دانشكده دندانپزشكي ايلام با بيان اينكه عصب كشي و روكش دندان و خدمات دندانپزشكي اطفال از جمله خدمات ارائه شده در اين كلينيك است، افزود: استفاده از مواد پايدار و استاندارد با هزينه هايي به مراتب كمتر از مزاياي خدمات دندانپزشكي كلينيك تخصصي به بيماران است.

وی تعداد پرسنل اين كلينيك را 23 نفر اعلام كرد و گفت: اين كلينيك داري شش يونيت دندانپزشكي، 21 نفر عضو هيات علمي، 86 نفر دانشجوي دكتراي دندانپزشكي و 12 نفر كاردان سلامت دهان و دندان است.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.