درنخستین جلسه ویدئو کنفرانس در خصوص مسائل و مشکلات قضایی زندان های استان کرمان مدیر کل زندان های استان کرمان ،گفت : یکی از دغدغه های مسئولین نظام مقدس جمهوری تراکم جمعیت زندان ها است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی ولی نیا افزود: امیدواریم با تلاش و همت مسئولین اجرای احکام ، آمار و رایانه و تلاش مددکاران بتوانیم وضعیت مددجویان بلا تکلیف را مشخص و آزادی آنان رااز طریق شعبه مربوطه پیگیری و تا حصول نتیجه تلاش نمائیم .

وی خاطر نشان کرد : انتظار سازمان زندان ها ازمجموعه قضایی این است که نسبت به پیگیری تقاضای عفو ، تخفیف مجازات، اشتغال به کار ، اعزام به مرخصی ، تقلیل مجازات و تعیین تکلیف مددجویان تحت قرار با تعاملی که در مجموعه های قضایی دارند در خصوص مرتفع نمودن مشکلات مددجویان به صورت گروهی وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهنـد.

وی با اشاره به اینکه ما فقط زندانبان صفر نیستیم و ما باید پیگیری های لازم در خصوص باز نمودن گره های مشکلات مددجویان را انجام دهیم تصریح کرد :در کنار آن باید با تدابیر لازم و هوشمندانه نسبت به مسائل اجرای احکام عمل کنیم تا دچار مشکل نشویم.

همچنین مدیر کل زندان های استان با تقدیر و تشکر از زحمات کلیه مسئولان درسال گذشته گفت : 3هزارو 317مددجو واجد شرایط در ایام تعطیلات نوروز به مرخصی رفته اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جمعیت ، زندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار