معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از ارسال هزار و 359 اثر به دبيرخانه جشنواره نوجوان سالم در سه حوزه دانش آموزی، همکاران فرهنگی و اولیاء دانش آموزان این استان خبر داد.

ارسال بیش از هزار و 300 اثر به دبيرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ماشاء الله میرزا حسینی، ترویج زندگی سالم جلوگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

وی گفت: دانش آموزان ابتدایی در دو رشته نقاشی و انشاء نویسی با موضوع روش های مراقبت از خود برای نخستین بار در این جشنواره شرکت کردند.

میرزا حسینی از شرکت دانش آموزان متوسطه در رشته های مقاله نویسی، فیلم کوتاه، عکس، نقاشی، شعر، روزنامه دیواری و وبلاگ نویسی خبر دادو افزود: فرهنگیان نیز با ارسال طرح دررشته های مقاله نویسی، تحقیق و خلاقیت های فنون تدریس در این جشنواره شرکت کردند.

میرزا حسینی با اشاره به ارسال هزار و 359 اثر به دبیر خانه استانی جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در رشته های مختلف خاطرنشان کرد: پس از انجام مراحل داوری 135 اثر از سوی هیات داوران جشنواره به عنوان آثار برتر معرفی شد.

وی از نوجوانان به عنوان مهمترین سرمایه انسانی آینده کشور نام برد و خاطر نشان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج زندگی سالم در مدارس، لازمه ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط در کشور است.


گفتنی است: در مراسم اختتامیه از 110 دانش آموز و 25 معلم برگزیده این جشنواره با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار