نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: به کسب اولین مدال المپیک در تکواندو امیدواریم که این مهم با همدلی همه جانبه رخ می دهد.

زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخاب مهرو کمرانی به عنوان سرمربی کیمیا علیزاده در رقابت‌های المپیک اظهار کرد: به طور حتم اگر در مسابقات اخیر خدابنده موفق به کسب سهمیه المپیک می‌شد، تغییری در کادر فنی برای المپیک ایجاد نمی کردیم و بازهم از حضور مینو مداح به عنوان سرمربی تیم ملی بهره می بردیم و شکل تصمیمات تغییر می‌کرد اما با شرایط موجود بهترین تصمیم ممکن انتخاب کمرانی بود.

وی افزود: تمام تلاشمان این بود که دو سهمیه برای حضور در ریو بگیریم اما خدابنده نتوانست از توانمندی‌هاش بهره بگیرد و شرایط به نوعی رقم خورد که این بار هم با یک ورزشکار به المپیک برویم. درفرصت  باقیمانده تا آغاز مسابقات تکواندوی المپیک ریو برنامه‌های زیادی برای آماده‌سازی تک نماینده کشورمان خواهیم داشت. در گام اول هدایت تیم به مهرو کمرانی سپرده شد که با توجه به کارنامه‌اش یکی از بهترین مربیان بانوان تکواندو است.

وی ادامه داد: کمرانی مربی است که سال‌ها با فدراسیون همکاری داشته و اگر ما در این مقطع این تصمیم را گرفتیم چیزی از ارزش‌های مداح کم نمی‌شود. در شرایط موجود ناچار بودیم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیریم و باتوجه به اینکه کیمیا علیزاده شاگرد مستقیم کمرانی بوده و ما به اطمینان رسیدیم که بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت برای علیزاده تمرین زیر نظر کمرانی است .ضمن اینکه ما فقط به دنبال حضوردر المپیک نیستیم و به کسب مدال کمیا علیزاده در المپیک امیدوار هستیم که  به طور حتم این اتفاق یک همدلی همگانی را می طلبد.

سروی در خصوص برنامه های تیم ملی اعزامی به المپیک گفت: از آنجایی که کمرانی به تازگی هدایت تیم ملی را برای حضور در المپیک عهده دار شده است، روز چهارشنبه 8 اردیبهشت برنامه هایش را به فدراسیون ارائه می دهد تا بر اساس آن برای موفقیت کیمیا علیزاده در ریو برنامه ریزی کنیم.اما  با توجه به اینکه فرانسوی‌ها تنها تیمی هستند که موفق به کسب سه سهمیه المپیک در بخش بانوان شدند و این موضوع نشان می دهد که آنان از نظر فنی بسیار آماده هستند و به همین دلیل با جدیت بدنبال برگزاری اردوی مشترک با این تیم هستیم و مطمئنم که این اردو کمک خوبی به آماده‌سازی نماینده اعزامی کشورمان می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار