رييس سازمان تيم های ملی تکواندو گفت: باتوجه به نزديکی مسابقات المپيک تمايل چندانی نداريم دستمان برای حريفان رو شود و تمرين با لهستانی ها آخرين برنامه مشترک خارجی در تهران بود.

غلامحسن ذوالقدري در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: خوشبختانه با نمايش خوبي که تکواندو از خود در دنيا به جا گذاشته است و با توجه به افتخارات کسب شده ايران، اکثر کشورها تمايل دارند تمرينات مشترکي با ملي پوشان مان داشته باشند.

تمرين مشترک با لهستان آخرين برنامه مشترکي بود که در تهران داشتيم چون از اين پس برنامه هاي اختصاصي کادرفني تيم ملي براي المپيک ريو در دستور کار قرار دارد. اگر تيم هاي ديگر هم خواستار برپايي اردوي تدارکاتي در مرکز جهاني باشند، تنها مي توانند با تيم هاي باشگاهي تمرين کنند.

وی افزود: طبق برنامه اي که براي لهستان فرستاده بوديم، آنها با تيم هاي باشگاهي ايران تمرين کردند و تنها يک جلسه فني و يک جلسه بدنسازي با تيم  المپيکي به تمرين پرداختند. باتوجه به نزديکي مسابقات المپيک تمايل چنداني نداريم دستمان براي حريفان رو شود.

ذوالقدری گفت: تکواندوکاران براي رسيدن به اوج آمادگي و حضور در المپيک ريو تلاش مي کنيم که ملي پوشان از حداکثر توانايي هاي خود استفاده کنند و فدراسيون نيز در اين راه تلاش مي کند با همه امکانات موجود و بضاعتش دوره هاي آماده سازي تيم ملي را به خوبي برگزار کند.

وي افزود: در اردوهاي آماده سازي تيم المپيکي از ديگر استعدادهاي کشور نيز استفاده مي کنيم تا در کنار سه ملي پوش المپيکي تمرينات خوبي داشته باشند. در اوج آمادگي تکواندوکاران را به ريو اعزام مي کنيم تا مثل دوره هاي گذشته به رهاورد موفقي از مسابقات برسند.

وي درخصوص برنامه هاي سرمربي تيم ملي تکواندو براي المپيکي ها گفت: مسابقات بين المللي اتريش با گريد يک و تورنمنت يونان را مدنظر داريم که اواخر خرداد برگزار مي شود. اين دو مسابقه فرصت خوبي براي ارزيابي مجدد تکواندوکاران است تا قابليت هاي خود را قبل از المپيک محک بزنند. با توجه به تجربيات گذشته شايد براي رواديد اتريش مشکل داشته باشيم اما شرکت در مسابقات يونان حتمي است.

رييس سازمان تيم هاي ملي در پایان تاکید کرد: بيش از گذشته به حمايت هاي کميته ملي المپيک و وزارت ورزش نياز داريم تا ورزشکاران بدون استرس و مشکل مالي بتوانند افتخار ديگري را رقم بزنند. با اين حال فدراسيون تکواندو با بضاعت موجود مديريت خوبي کرده و همه راضي هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار