مهلت ثبت‌نام برای شرکت در هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی 2017 تا 15 اردیبهشت‌ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برگزاری ، گفت: مرحله‌ی شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت 25 اردیبهشت‌ماه، مرحله استانی 7 و 8 مرداد‌ماه و مرحله‌ی کشوری آن نیز در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

عبدالنبی سواعدی افزود: در مرحله استانی این مسابقات، با برگزاری یک آزمون کتبی و سپس یک آزمون عملی میان برگزیدگان آزمون کتبی، نسبت به انتخاب نفرات برتر  و معرفی آنان به مرحله استانی اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 31 رشته برگزار خواهد شد، عنوان کرد: رشته‌های آکواترونیک(منابع آب و فاضلاب)، الکترونیک، آجرچینی، تأسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، رباتیک، طراحی توسعه وب، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات در زمینه‌های راهکار‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای تجارت، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری طراحی گرافیک، تراش CNC، فرز CNC، خیاطی در زمینه فناوری مد، کاشی‌کاری دیوار و کف، کابینت‌ساری چوبی، لوله کشی گرمایشی، فناوری خودرو، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، صنایع غذایی در زمینه آشپزی و قنادی، طراحی فضای سبز، جوشکاری، جواهر‌سازی، ساخت و تولید، کنترل صنعتی، صافکاری خودرو و کار روی صفحات فلزی و گل‌آرایی رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.

سواعدی تصریح کرد: ثبت‌نام برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا 15اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق پرتال جامع این سازمان به آدرسadvari.irantvto.ir  اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموختگان مراکز فنی و حرفه‌ای، هنر‌جویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند شرکت‌کنندگان این مسابقات باشند؛ همچنین شرط سنی لازم برای شرکت در رشته‌های ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک و آکواترونیک متولدین 11 دی‌ماه 1370 به یعد و برای سایر رشته‌ها متولدین 11 دی‌ماه 1373 به بعد است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.