تجمع بزرگ مدافعان حرم با حضور خانواده‌های مدافع حرم شهرهای شمالی خوزستان در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تجمع بزرگ مدافعان حرم با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهرهای اندیمشک، دزفول و شوش در مسجد امام حسن عسکری(ع) کوی رسالت این شهر برگزار شد.
در این اجتماع بزرگ خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
امام جمعه اندیمشک در این تجمع با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا به مانند چراغی روشن راهنما و الگوی همه ما در مسیر دشوار زندگی هستند.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی افزود: شهدای مدافع حرم مانند شهدای دوران دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و دفاع از حریم ولایت را به همه ما نشان دادند.
وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد
رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گفت: امروز شاهد هستیم که برخی افراد از فرهنگ مقاومت بریده‌اند، این افراد باید بدانند که هرکس از این فرهنگ و ولایت جدا شود به طور قطع و یقین به آغوش و دامن دشمن خواهد افتاد
بیان خاطره توسط سردار غلامرضا ماندنی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، پخش نماهنگ، مرثیه‌سرایی توسط مداحان اهل‌بیت(ع) و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این تجمع بزرگ بود.
 شهرهای اندیمشک، شوش و دزفول هشت شهید در راه دفاع از اسلام ،حریم ولایت و اهل‌بیت(ع) و مبارزه با تکفیری‌ها تقدیم آستان جانان کرده‌‌اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.