حدود 550 نفر از ناظران شورای نگهبان بر شعب اخذ رأی در دومین مرحله دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد در نشست توجیهی آموزشی ناظران شورای نگهبان شهرستان بافق با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و قانونمند این انتخابات اندیشیده شده و ناظران شعب اخذ رای در این حوزه ها کار نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

حجت الاسلام ناصر محمدی با اشاره به اینکه 193 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه 5 شهرستان از استان یزد در انتخابات فعالیت دارند افزود: در هر شعبه حدود 4 الی 5 نفر و در مجموع حدود 550 ناظر شورای نگهبان کار نظارت را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: آموزش های لازم به ناظران شورای نگهبان ارائه شده است و با ملزومات و تجهیزاتی که در اختیار دارند بر تمام مراحل انتخابات به طور دقیق نظارت می کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد به اتمام زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تا پایان روز چهارشنبه اشاره و بیان کرد: ستاد انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات تبلیغات کاندیداها را کنترل می کنند و در صورت تخلف با آن ها برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار