رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم افزایش همکاری‌های بخش صنعت و دانشگاه در این استان تاکید کرد و گفت: توسعه صنعتی استان در گرو این ارتباط است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش دیودیده افزود : یکی از برنامه‌های خوب در چند وقت اخیر برای توسعه همکاری‌های صنعت و دانشگاه حضور معاون پژوهشی وزارت صنایع در استان بود.

وی گفت: پژوهش امری مهم در توسعه هر منطقه و استان به خصوص در بحث صنایع است که باید این حوزه را جدی‌تر از گذشته پیگیری کنیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نشست مسئولان صنعتی استان با معاونین پژوهشی دانشگاه‌ها را در حضور معاون وزیر صنعت نوید دهنده روزهای خوب برای ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه در این استان دانست.

دیودیده با تأکید بر این که صنعت و دانشگاه باید درک متقابلی از یکدیگر داشته باشند و در نهایت به توسعه استان بیندیشند، افزود: بخش صنعت استان این آمادگی را دارد که با همه توان از دانش و علم دانشگاهیان برای توسعه صنعت و دانش‌های نوین دانشگاهی نهایت استفاده را داشته باشد.

وی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی جوان در حوزه صنعت نام برد و گفت: در حال حاضر  حدود 74 واحد صنعتی در کل استان داریم و تعداد 84 معدن نیز پروانه بهره‌برداری دارند.

این مسئول گفت: همچنین تعداد 500 جواز تأسیس هم اکنون در دست اجرا در کهگیلویه و بویراحمد داریم.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: صنعت ، دانشگاه ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.