قمری:

رکابزنان کوهستان عازم مسابقات آسیایی تایلند می شوند

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: رکابزنان تیم ملی کوهستان که در اروپا به سر می برند برای شرکت در مسابقات آسیایی 11 اردیبهشت عازم تایلند خواهند شد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رکابزنان کوهستان از روز شنبه 11 اردیبهشت عازم مسابقات آسیایی در کشور تایلند خواهند شد و امیدوارم کاری که آغاز کرده ایم به نتایج ثمر بخشی برسد اگرچه این رکابزنان باید به شدت کار کنند تا مزد زحماتشان را بگیرند.
 
وی در خصوص اینکه اگر تیم ملی کوهستان نتایج مورد نظر را نگیرد امکان فسخ قرار داد با مربی خارجی خواهد بود یاد آور شد: ما عملکردها را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اگرچه عملکردی که مربی پریموث از خود نشان داده است نشان می دهد که مربی دلسوز و با برنامه و پشتکاری است و در حال حاضر نظری بر تعدیلش نیست اما فضای فدراسیون با کسی رودربایستی ندارد و نتایج مسابقات آسیایی رشته کوهستان در هر صورت دارای اهمیت است و برای ادامه کار این مربی در صورتی که تیم به نتیجه نرسد باید شرایط و زحمت های مربی را هم مد نظر قرار داد.
 
قمری در خصوص تور آذربایجان تصریح کرد: با توجه به اینکه تور آذربایجان در سطح جهانی رتبه گرفته و تبدیل به تور نیمه حرفه ای شده است نشستی با دبیر برگزار تور در خصوص سی و یکمین دوره تور داشتیم و مقرر شد در این تور رکابزنان تیم های شهرداری تبریز،پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز و تیم ملی حضور داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: در این تور که هر ساله برگزار می شود رقابت های خوبی را رقم زده ایم و حضور باشگاه های خارجی سطح رقابت را ارتقاء خواهد داد و امیدوارم این تور همانند سال های گذشته در سطح خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار