فدراسیون دوچرخه سواری در لحظه های پایانی تا المپیک

فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در المپیک لحظه های پایانی خود را با سیاست ها و استراتژی خاص خود دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمان کشوری دوچرخه سواری مرحله ی دوم انتخابی رکابزنان برای حضور در المپیک محسوب می شود که به این منظور 19 و 20 اردیبهشت این مسابقات در شهر یزد برگزار خواهد شد.
 
همچنین فدراسیون دوچرخه سواری مدت ها است که برای احداث پیست مناسب برای رکابزنان رشته ی BMX در تلاش است که این زمین امروز در ورزشگاه آزادی و کنار دریاچه در پی تلاش های مسئولان فدراسیون و مساعدت وزارت ورزش و جوانان و شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی برای ساخت پیست BMX در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری گذاشته شد.
 
در این خصوص با خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی بیان کرد: روز گذشته رکابزنان رشته کوهستان به تایلند اعزام شدند و در بخش جاده هم مسابقات قهرمان کشوری در یزد برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: بعد از اجرای تور بین المللی آذربایجان 60 درصد انتخابی ها در خصوص المپیکی ها مشخص خواهد شد و اجرای مرحله دوم رقابت های لیگ 6 رکابزن برای حضور در المپیک مشخص خواهند شد و به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
 
قمری در ادامه یادآور شد: برای المپیکی های رشته جاده یک اردوی برون مرزی در نظر داریم که اگر هوا و امکانات در تهران مناسب بود در همین جا اردو را برگزار خواهیم کرد و با باشگاه ها هم مشورتی برای منتخبان خواهیم داشت تا از میان 6 رکابزن 3 دوچرخه سوار خوب برای حضور در المپیک اعزام کنیم.
 
وی در خصوص نقل و مکان فدراسیون به ورزشگاه ابراز کرد: اگر بحث جابجایی حتمی شود باید 2 واحد فعلی فدراسیون را بفروشیم سپس به آنجا برویم و برآورد هزینه ها و مهیا ساختن محیط آنجا هم احتیاج به برنامه ریزی دارد و از سویی وزرات ورزش و جوانان ساختمانی در دست احداث دارد که باید برآورد هزینه ای کنیم که اگر هزینه ها یاری کند در همان جا اسکان کنیم.
 
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص تعداد قهرمانی که هدیه خود را از سوی از سوی صندوق حمایت از قهرمانان  گرفته اند بیان کرد: هدایا مربوط به مسابقات آسیایی و بین المللی سال 93 بود که 14 ورزشکار و 6 مربی از فدراسیون دوچرخه سواری هدایای خود را کسب کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار