نماینده ولی فقیه در استان گفت : مطمئن ترین راه برای سعادتمندی انسان ها داشتن صداقت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در جلسه شورای اداری استان  بر ضرورت پرهیز از نیرنگ و نفاق و دورویی تاکید کرد و گفت: عالم واقعی فردی هوشمند است که در مقابل رفتار انسان ها واکنش نشان می دهد و سقوط انسان ها نشانه مکر و نیرنگ آنهاست.

وی در ادامه بر ضرورت الگو قرار دادن شخصیت امیرالمومنین(ع) برای سعادتمندی انسان ها تاکید کرد و گفت: امیرالمومنین در راه حق هیچ گاه صداقت را به نیرنگ زمانه نفروخت و برای اثبات حقانیت تلاش کرد.

در این جلسه استاندار قزوین هم تحقق اقتصاد مقاومتی با تلاش مدیران را از اهداف استان در سال جاری دانست و گفت: توسعه و رونق صادرات و ایجاد اشتغال پایدار دو مولفه مهم کار مدیران در سال جاری است.

فریدون همتی رویکرد کلی استان را هم توجه به رونق بخش خصوصی دانست و گفت: افزایش صادرات استان از 400 میلیون دلار تا مرز یک میلیارد دلار و ایجاد 20 هزار شغل پایدار از مهمترین برنامه های مسئولان استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه خواستار وحدت و همدلی میان دستگاه های اجرایی شد و گفت: همه ما یک هدف مشترک داریم و آن صیانت از ارزش ها، عمل به منویات رهبری و خدمت صادقانه به مردم است.

استاندار دولت و حاکمیت، تولید کنندگان و کارآفرینان و مردم  را سه ضلع مهم اقتصادی کشور دانست و خواستار تلاش مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب به کارآفرینان و تولیدکنندگان شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار