تیم بتن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک بعنوان تنها نماینده از ایران در کشور مالزی توانست عنوان نخست این رقابتها را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، هانیه حمیدی ، یکی از اعضا این تیم گفت: مسابقات بین المللی بتن آمریکا ACI شاخه کوالالامپور با حضور ۴۲ تیم از صنایع بتنی فعال در مالزی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در رده های بین المللی وتیم دانشجویی بتن دانشگاه آزاداسلامی اراک از ایران با موضوع ساخت بتن های خود متراکم با مقاومت اولیه بسیار بالا (i-HESSCC ) در دانشگاه UITM کشور مالزی برگزار شد.
همچنین پریا سنایی راد یکی دیگر از اعضای این تیم گفت: در این دوره از مسابقات تیم بتن دانشگاه آزاداسلامی اراک موفق شد عنوان نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد و مقام دوم از آن شرکت Hume concrete products research center (بزرگترین شرکت ساخت و تولید قطعات بتنی در مالزی ) شد و دانشگاه UKM مالزی به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
مهدی یار توفیقی نیز با اشاره به اینکه مدت دو ماه روی این سازه کار شده است، گفت: بتن ساخته شده توسط اعضای تیم دانشگاه ازاد اسلامی اراک با مقاومت 65 توانست بالاترین امتیاز را در بین تیم ها به خود اختصاص دهد.
هانیه حمیدی ، پریا سنایی راد و آقای مهدی یار توفیقی اعضای تیم بتن دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در این دوره از مسابقات بودند.
تیم بتن دانشگاه آزاداسلامی اراک پیش از این مسابقات نیز چند عنوان ملی و بین المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، مسابقات ، بتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.