سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با نظری رابطه خوبی دارم و خواهان حضورش در تیم ملی هستم اما خودش بارها در رسانه‌ها و در تماس با من عدم تمایلش را به نمایش گذاشت.

نظری خودش حضور در تیم ملی را نخواست/ هیچ‌کس را با لابی بازی دعوت نکردم

سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اولین دوره اردوی آماده سازی به منظور حضور در جام جهانی فوتسال آغاز شده و تاکنون شرایط مطلوب بوده است البته طبق گفته برخی رسانه‌ها بر سر اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردو حاشیه‌هایی ایجاد شد اما من برای تمام حرف و حدیث‌ها جواب دارم.

اول اینکه از زمانی‌که فعالیتم در کادر فنی تیم ملی را آغاز کرده‌ام هیچ تصمیم انفرادی اتخاذ نکرده‌ام زیرا در کادر فنی من، همه کارها به صورت گروهی انجام می‌گیرد و تصمیم‌گیری نیز از این قائده مستثنی نیست، عالیقدر یکی از بازیکنان توانای لیگ است و در تورنمنت‌ها و بازی‌های آسیایی عملکرد مطلوبی داشته است.

اسفند‌یاری نیز در طول رقابت‌های لیگ کمترین گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده اگر کسی به جای من بود این دو بازیکن را به اردو دعوت نمی‌کرد از سوی دیگر این انتخاب شخصی نبوده و ربطی به همشهری بودن ندارد کادر فنی عالیقدر را برگزید و فراشی نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان خواهان حضور دروازه‌بانان جدید شد و آنها را انتخاب کرد.

وی افزود: قبول دارم جای نظری با توانایی های بالایش در تیم ملی خالیست و اعلام می‌کنم قبل از برخی دوستان رسانه‌ای من رابطه خوبی با نظری دارم و به فکر آینده ورزشی اش هستم خواهان حضور نظری در تیم ملی بود اما وی وی به دفعات و در مصاحبه های مختلف بی علاقگی اش را به ورود به تیم ملی بیان کرد و حتی در تماس تلفنی گفت نمی‌خواهد در تیم ملی باشد. دراین وضعیت آرزو می‌کنم تا شرایط برای بازگشتش به تیم ملی فراهم شود.

انتخاب بازیکن بر عهده کادرفنی است و امکان دارد من بازیکنی را به خدمت بگیرم که در روستایی دور افتاده باشد. این مسائل برایم اهمیتی ندارد همین که با اهداف فنی مان هماهنگ باشد کافیست، مربیان زیادی در سراسر کشور مشغول استعدادیابی هستند پس انتخاب نفرات جدید جای تعجب ندارد هیچ وقت اعمال نفوذ نکردمو کسی با لایی بازی وارد لیست تیم ملی نشده است به همین خاطر وجدانم راحت است.

ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: پس از قهرمانی آسیا اردویی نداشتیم به همین دلیل این اردو با هدف آمادگی جسمانی بازیکنان است زیرا تورنمنت دشوارجام جهانی را در پیش رو داریم با وجود اینکه هنوز اطلاعی از هم گروهی ها در دست نیست اما بایدبه گونه‌ای توان بگذاریم که پس از 24 سال در جمع 4 تیم برتر رقابت ها قرار بگیریم انتظار مردم از فوتسال فقط حضور در جام جهانی نیست زیرا ایستادن تیم ملی فوتبال در جمع 5 تیم برتر جهان به صورت خودکار انتظارات را بالا می‌برد البته در این راه امکاناتی که فدراسیون در اختیارمان می گذارد نقش بسیار بالایی دارد همین که بازیکنان اهمیت فدراسیون به فوتسال را ببینند انگیزه می گیرند. امیدوارم ما را به چشم فوتسال پنجم جهان ببینند نه فوتبال و امکانات مطلوب را برای بازیکنان فراهم کنند.

سرمربی تیم ملی درخصوص اجاره محل تمرین تیم ملی فوتسال گفت: در جریان سیاست های فدراسیون نیستم واطلاعی از بحث اجاره ندارم و فقط می‌دانم تا 18 ماه بیشتر قادر به تمرین در آکادمی نیستیم و در صورتیکه در اردوی کیش که از تاریخ 26 ماه  جاری به مدت یک هفته برپا است کمبود امکانات نداشته باشیم اعتراضی به اینجا به جایی نخواهیم داشت اما از مسئولان تقاضا دارم که به فکر فوتسال باشند ما برای ایستادن در جمع 4 تیم باید شخصیت، امکانات، احترام لازم برای این مقام را هم داشته باشیم که این مهم فقط با توجه مسئولان امکان پذیر است.

ناظم الشریعه در خصوص تقویم ورزش تیم ملی فوتسال گفت: برنامه پرباری را برای تیم ملی در نظر گرفتیم که طی آن هفتم و هشتم مرداد ماه به مصاف برزیل که مهمان کشورمان است، خواهیم رفت. 28 مرداد ماه برای حضور در تورنمنت چهار جانبه با حضورتیم های اروپایی عازم تایلند هستیم و 8 شهریور نیز دردیدارهای تدارکاتی به مصاف ازبکستان می‌رویم البته طی انتظاری منطقی توقع داریم خرداد ماه با بازیهای تدارکاتی خوب توانایی سنجی کنیم. پس از تمام این برنامه ها 16 شهریور عازم کلمبیا هستیم تا 20 شهریورماه در رقابت های جام جهانی حضور یابیم. امیدوارم پاسخگوی اعماد و عشق مردم کشورمان باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار