سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمام تلاش ها و تمریناتمان با وجود یک کمبود بی ارزش است. در تیم ملی روح جام جهانی حس نمی شود.

تیم ملی روح جام جهانی ندارد/ بازی با عراق از سر اجبار استسید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تمرینات منظم و با جدیت در حال پیگیری است و بازیکنان با تحمل سنگینی تمرینات به برنامه های کاردفنی کمک می کنند، در حال حاضر به ظاهر همه چیز پیشروی خوبی دارد اما یک کمبود در تیم به چشم می آید که با ادامه روند حتی قادر است تمام زحماتمان را نقش برآب کند. تیم ما روح جام جهانی ندارد و این مورد تنها به دلیل اهمیت ندادن مسئولان به تیم ملی و برنامه های دآن است.

وی افزود: شاید برای برخی این بلاتکلیفی در تیم ملی و لیگ برتر، مشکلی بجدی دیده نشود زیرا در هر صورت ما در اردو هستیم و برنامه های فنی پیش میرود اما در حقیقت همین بی برنامه گی روحیه تیم ملی را ضعیف می کند تا این حس القاء شود که راهیابی فوتسال به جام جهانی و کسب بهترین نتیجه برای کسی اهمیت ندارد.

ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: در حال حاضر بزرگترین معضل من تعویق در آغاز بازیهای لیگ برتر است، از اسفند ماه برنامه خود را به مسئولان تحویل دادم تا بدون مشکلف لیگ از خرداد ماه آغاز شود اما همه مخالفت کردند تا احالا با تاخیری دو ماهه رو به رو باشم. شروع بازیها از مرداد ماه با دو نکته منفی همراه است ، این تاریخ صدمه بزرگی به تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی می زند. کاش با برنامه دقیقی رو به رو بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد بازی با عراق اظهارداشت:انتخاب بازی با عراق از روی ناچاری بود، با تمام وجود تمرینات را پیگیری می کنیم اما اگر این تمرینات نمودی نداشته باشد و  نتوانمیم سطح خود را بسنجیم یعنی تمام تلاشمان بیهوده بوده است از این رو و در شرایطی که هنوز هیچ اتفاقی در مورد هماهنگی بازی های تدارکاتی رخ نداده ترجیح می دهم با عراق رو به رو شویم. البته مذاکراتم با عراق جدی است و در انتظار جواب مسئولان برای هماهنگی کارها هستم. برایم فرقی نمی کند این بازی کجا انجام شود حتی اگر عراق به کیش بیاید هم اتفاق خوبی است.

تفویض وظیفه نمی کنم/ باید خودم شاهد رقابت امید ها باشم 

ناظم الشریعه گفت: وظیفه استعدادیابی را به مربیان قابل اعتمادی واگذار کرده ام که اکنون تاز بین 300 متقاضی 300 نفر را به فوتسال معرفی و تیم های پایه خواهیم کرد. انتخاب به عهده این افراد است مام از وظیفه نظارت نمی گذرم زیا امیدها باید بدانند نقش اساسی در فوتسال کشور دارند و قابل احترامند به همین دلیل با تعطیلی تمرین امروز ناظر این دیدارها خواهم بود در ضمن هفته آینده نیز در 2 اردوی استعدایابی باقیمانده از برنامه بزرگمان شرکت خواهم کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتسال ضرر می زند

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان خاطر نشان کرد: بی برنامه گی و این بلاتکلیفی ها به دلیل انتخابات فدراسیون فوتبال است اما از مسئولان فدراسیون تقاضا دارم به برنامه های تیم ملی اهمیت دهند زیرا در غیر این صورت ورزش کشور متضرر خواهد شد. همه تقصیرات را نباید به گردن کمیته فوتسال انداخت آنها پیگیر کارها هستند اما تمام اغین فعالیت ها باید زودتر انجام می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار