تفاهم‌نامه همکاری با خیران حوزه آموزش‌وپرورش منعقد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: به‌زودی تفاهم‌نامه خیران حوزه آموزش‌وپرورش منعقد می‌شود که براساس آن واحدهای آموزشی جدید در مناطق محروم خرمشهر و مینوشهر که از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برند احداث می‌شود.

عبدالحافظ عنبری افزود: برای بزرگداشت مقام معلم مصوباتی در شورای آموزش و پروش شهرستان همچنین مصوباتی داخلی داشتیم که عمدتاً خدماتی هستند و در این هفته اجرایی می‌شوند.

وی در تشریح برنامه‌های مصوب شورای آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: نصب بنرهای بزرگداشت مقام معلم در ادارات و سازمان‌ها، حضور مدیران دستگاه‌ها در مدارس خرمشهر برای تبریک هفته معلم، ارائه تخفیف ویژه پرداخت عوارض ساخت‌وساز فرهنگیان از سوی شهرداری در این هفته، بهسازی روشنایی و آسفالت مسیر پژوهش سرا و خانه کنکور، گشت دریایی و سینمای رایگان برای خانواده فرهنگیان، تقسیط قبوض آب و برق فرهنگیان در هفته معلم، ویزیت و درمان رایگان از مهم‌ترین مصوبات بود.

رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر از تفاهم این اداره با شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برای احداث درمانگاه ویژه فرهنگیان خبر داد و افزود: این امر مورد استقبال مسئولان بهداشت و درمان قرار گرفت، جانمایی درمانگاه در دست اقدام است و در ماه‌های آینده عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

عنبری گفت: بر اساس مصوبات شورای آموزش‌وپرورش مقرر شد شرکت تأسیسات دریایی درزمینهٔ کنکور دانش آموزان خرمشهری با آموزش‌وپرورش این شهر همکاری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.