مجلس معیشت معلمان را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم گفت: مجلس باید توجه به معیشت و رفاه معلمان و اساتید را در دستور کار خود قرار دهد.

علی گلمرادی افزود: امروز مبنا و اساس همه موفقیت‌ها دانش و دانایی است و هرجا که با مشکل مواجه شده‌ایم و نتوانسته‌ایم پاسخگوی مشکلات و ایرادهای جامعه بشری باشیم بدون شک بهره‌گیری از دانش ضعیف بوده است.

وی گفت: اگر قصد برون‌رفت از چالش‌هایی را داریم که امروز همه آن را احساس می‌کنیم باید در ارتقای سطح دانایی و بهره‌گیری مناسب از دانش بکوشیم.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم افزود: با وجود تمام ظرفیت‌هایی که در این حوزه انتخابیه وجود دارد اما باید پذیرفت که شرایط زندگی، امکانات و خدماتی که در اختیار مردم این حوزه قرار دارد شرایط خوبی نیست.

گلمرادی گفت: متأسفانه در جامعه ما فارغ‌التحصیل دکتری، اداره به اداره دنبال کار می‌گردد و این مسئله یکی از مشکلات اساسی سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی است.

وی با بیان اینکه مجلس می‌تواند به خوبی در این زمینه نقش ایفا کند، افزود: با توجه ویژه به معیشت و رفاه و خدماتی که می‌تواند در اختیار معلمان و اساتید قرار بگیرد، می‌توان دغدغه‌های آنان را کاهش داد، البته معیارهایی نیز باید برای ارزیابی آنها داشته باشیم که کارنامه‌ای حاوی معرفی افراد خلاق از خود به جا بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، معیشت ، معلم ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا باید حقوق شاغلین دو برابر بازنشستگان فرهنگی باشد این چه انصاف و عدالتی است ؟ ما پیشکسوتان فرهنگی بودیم که شاغلین امروز آمده اند آلان ما بعد از سی سال خدمت باید نصف شاغلین همترازان خود حقوق دریافت کنیم ؟ اینجانب با مدرک کارشناسی ارشد با پست مدیریت مقاطع با سی و اندی خدمت صادقانه حقوق دریافتی من یک میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد . چرا بین شاغلین و بازنشستگان فرهنگی شکاف عمیق و فاصله ایجاد می کنید، در این سال های پیری و بیماری و ناتوانی در سال های که هزینه های زندگی روزانه بالا می رود حداقل شما سالانه یک دستی به سر و گوش بازنشستگان فرهنگی بکشید و دلشان را شاد کنید این کم توجهی خدا را خوش نمی اید