سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پرسپولیس برای برد به میدان می‌رویم و هدف ما کسب سهمیه خواهدبود.

برای کسب سهمیه به مصاف پرسپولیس می رویم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحالم از اینکه برای دومین فصل متوالی نوع بازی و نتیجه نفت می‌تواند در قهرمانی لیگ تاثیر بگذارد. شما دیدید فصل گذشته در دو هفته پایانی نفت برای کسب سهمیه تلاش کرد. با حفظ انگیزه تنها دلخوشی ما این است که از اعتبار و  آبروی تیم خود دفاع کنیم. سال گذشته نیز تا لحظات پایانی دیدار با تراکتورسازی برای قهرمانی  به میدان رفتیم. مسال نیز در سه هفته پایانی برابر پرسپولیس صدرنشین رقابت های لیگ پانزدهم به میدان می‌رویم و هدف ما قطعا برد در برابر این تیم و دفاع از آبرو و  اعتبار نفت و در پایان کسب سهمیه است.

وی در ادامه افزود: جوانان نفت استقامت و بزرگی خاصی به فوتبال ایران بخشیده‌اند و علی رغم احترام به تیم پرسپولیس باید عنوان کنم که هدف ما جز برد در برابر پرسپولیس،  چیز دیگری نیست.

منصوریان ادامه داد: ما طی هفت هفته اخیر روی بازی های پرسپولیس آنالیز های خود را انجام دادیم  و تلاش کردیم که با حریف قابل احترامی به نام پرسپولیس با قدرت روبه روشویم. به نظر من پرسپولیس زمان حمله ایرادهای فراوانی در خط دفاعی دارد ومن با آنالیز جدیدی که نسبت به تک تک بازیکنان و تیم پرسپولیس انجام داده ام، به نگرش و دیدگاه برانکو پی برده و شناخت لازم را به دست آورده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: تنها نکته ای که در طول مربیگری آموخته ام این بوده که شخصا خود آنالیز تیمی را بر عهده بگیرم و به جز خود روی کس دیگری حساب باز نکنم چرا که ممکن است تحلیل من با تحلیل دیگری متفاوت باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آیا بیرانوند و امیری به پرسپولیس می‌روند تصریح کرد:‌ما ویترینی به نام سید جلال حسینی در تیم داریم من در طول دو سالی که در نفت بوده‌ام ازهیچ بازیکنی نپرسیده‌ام که استقلالی هستند یا پرسپولیسی و حتی این مسئله بر روی خودم نیز تاثیر داشته است من دراین مورد کاملا بی رحم بوده‌ام و همین رویه را ادامه داده‌ام اگر رحم داشتم به پرسپولیس رحم می‌کردم باید عنوان کنم نفت گنجینه بزرگی دارد و طبیعی است بخشی از این گنجیه به تیم های پرسپولیس یا استقلال بروند.

بیرانوند، جلال حسینی و وحید امیری هم اکنون بازیکنان ملی بوده‌اند و مورد نظر و دید کی روش به آنها گفته‌ام اگر دوست دارند و خواهان بازی در تیم های استقلال یا پرسپولیس هستند می توانند بروند باید در فوتبال با سلامت و پاکی رفتار کرد و هر کسی که خواهان حضور در پرسپولیس است می‌تواند ملحق شود من نسبت به پرسپولیسی یا استقلال بودن خودم مطلبی نگفته‌ام گرچه استقلالی ام اما این موضوع را در تیم نفت بیان نکرده‌ام من سال 74 به استقلال آمده ام و از فوتبال لذت برده ام اما نفت کاری کرد که خوشحالی من بیشتر شد. من هشت تا نه ساعت وقت می‌گذارم و در نفت تلاش می‌کردم که این تیم به جایگاه واقعی خود دست یابد.

سرمربی  تیم فوتبال نفت اضافه کرد: من شفاف صحبت می‌کنم و از قهرمانی پرسپولیس استقبال می‌کنم برانکو به سلامتی من مهر تایید گذاشت و همچنین درانگیزه‌ای که در تیم نفت به وجود آورده ام وی در برنامه شبهای فوتبالی مطلبی عنوان کرد که من روی خط آمدم و به خودم اجازه نمی‌دهم کسی عملکرد دوستانم را مورد انتقاد قرار دهد و منکر استقلالی بودنم نمی‌شوم و سوء تفاهمی که در این دوره به وجود آمده بود رفع شد و اگر خدایی نکرده از من بی احترامی صورت پذیرفته من عذرخواهی می‌کنم و سوء تعبیری که از حرف های من شده بود اشتباه بود. مرتضی فنونی زاده که پیشکسوت من است و  علی دایی که برادر فوتبالی من است در روزهای اخیر به این حرف من واکنش نشان دادند اما اگر آنها قصد کشیدن ترمز استقلال را دارند من هم ترمز پرسپولیس را می‌کشم  این مسائل بیشتر برای سرمربی و کری خواندن است.

وی در خصوص شرایط نفت و بی هوادار بودن این تیم گفت: خدا را شکر علیرغم شرایط خوب نفت درنتیجه گیری با مشکلات زیادی در بحث مالی داریم من به غریب بودن و بی هوادرا بودن عادت کرده‌ام مشکل ما زیاد است اما به امید خدا در سه بازی آینده سعی می‌کنیم با برداین بازیها رابه پایان برسانیم من قصد تبدیل تیم نفت به سپاهان را داشتم و امیدوارم علیرغم مشکلات فراوان کارهای بزرگی در این سه بازی انجام دهیم.

منصوریان با انتقاد از مدیران باشگاه و مشکلات اخیر این تیم عنوان کرد: مطمعئن باشید تیم با این نتیجه گیری ها دچار ضربات مهلکی می‌شود و مدیران باشگاه باید این موضوع را درک کنند چرا که شاهنامه نفت آخر آن شیرین است.

سرمربی تیم فوتبال نفت در خصوص فروش باشگاه نفت تصریح کرد: من در این خصوص حرفی نمی زنم خبرنگاری به من حرف تلخی زد و اعلام کرد به شأن و جایگاه خود بیشتر احترام بگذارم من بسیار دوست دارم وزیر نفت را ببینم باید عنوان کنم دیدن رئیس جمهور قبلی و فعلی از دیدار با وزیر نفت سخت تر است،  چرا که به فوتبال علاقه ای ندارد بعد هم می‌گویند  چرا منصوریان درباره مشکلات صحبت نمی‌کند. باید عنوان کنم حتی هزار تومان هم از باشگاه در طول این فصل نگرفته ام در حالی که مربیان لیگ برتری بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

وی درمورد اینکه آیا با قنبر زاده مشکلی دارید تصریح کرد: باید عنوان کنم من هیچ مشکلی با قنبرزاده ندارم قنبرزاده مدیر عامل بوده مالک خصوصی باشگاه نفت نیست و من هشت سال پیش که درتیم نفت مدیری وجود داشت به وی اعلام کردم باید به دنبال در آمدزایی باشد و هر فردی باید از وزارتخانه پول دریافت  کند تا بتواند تیم را اداره کند ما هیچ جذابیتی نداریم و مدیری داریم که به بهانه درآمدزایی به عنوان مالک باشگاه فعالیت می‌کند و با توجه به نبود بودجه با این شرایط نمی تواند ادامه دهد در هشت سال گذشته توانست پولی تزریق کند شاید من از قنبرزاده دلخور شده‌ام اما وی نیز مشکلاتی دارد و ممکن است ذهن وی به این مشکلات مشغول شده باشد قنبرزاده سابقه مدیریت دارد اما چهره هایی که در فدراسیون فوتبال حضور داشته اند برای ما تازگی داشته و ما را متعجب کرده اند چرا که فوتبالی نبوده اند.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که فردا در بازی برابر پرسپولیس بتوانیم ضمن برد سهمیه آسیا را نیز کسب کنیم و امیدوارم با پایان لیگ مشکلات عدیده تیم نفت خاتمه یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار