طرح 20 میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه درحال اجرااست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه گفت: پروژه‌های عمرانی با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان امیدیه درحال اجرا است.

جاسم علی‌نشان افزود: در راستای خدمات‌دهی بهتر و شایسته به شهروندان امیدیه و شهرهای اطراف توانسته‌ایم با اختصاص و تأمین اعتبارات لازم جهت انجام پروژه‌ها و خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی؛ موجبات پیشرفت و مجهز شدن بیمارستان امام رضا (ع) را فراهم کنیم.

وی گفت: در بحث تجهیزات پزشکی توانستیم در سال گذشته و امسال بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های اکو، سونوگرافی، آندوسکپی آزمایشگاه، اکسیژن سنترال و زایمان بدون درد را خریداری و راه‌اندازی کنیم.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه افزود: با اجرای این مهم تا حدود بسیار بالایی از خروج شهروندان از شهرستان جهت استفاده از این امکانات در مراکز درمانی شهرهای اطراف و مرکز استان جلوگیری کنیم و موجبات رضایت‌مندی آنان را در این زمینه فراهم آوریم.

علی‌نشان گفت: در بخش پروژه‌های عمرانی اقدامات گسترده‌ای صورت داده‌ایم و یا در حال اجرا داریم که می‌توان به شروع احداث کلینیک‌های تخصصی با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال، شروع احداث بلوک زایمان و تجهیز آن، پیگیری احداث و توسعه بخش اطفال، ایجاد اتاق عمل و تجهیز آن جهت جراحی عمل چشم را نمونه ای از کارها دانست.

وی به دیگر اقدامات این زمینه اشاره کرد وافزود: احداث واحد CSR  جدید جهت اتاق عمل، اتصال اورژانس بیمارستان به بخش‌های بستری جهت تسهیل بیماران و مراجعه کنندگان، احداث ساختمان جدید واحد حسابداری و درآمد بیمارستان  و خرید تجهیزات جهت آزمایشگاه از دیگر اقدامات بوده و با اتمام پروژه‌های در حال اجرا می‌توان رضایت‌مندی شهروندان را تا حدود بسیار بالایی فراهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.