شهرستان خرمشهر به هشت مركز و پایگاه بهداشتی جدید نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر شبكه بهداشت و درمان خرمشهر  گفت:برای ساخت سه پایگاه، به زمین و كمك خیران حوزه سلامت نیازمندیم.كامران سالمی افزود:با اهدا و خرید زمین از سوی خیران سلامت، ساخت شش مركز درمانی روستایی در شهرستان آغاز شده كه بخشی از مشكلات را رفع می كند.
وی گفت:فضاهای بهداشتی درمانی خرمشهر از وضع مناسبی برخوردار نبود كه با رویكرد جدید وزارت بهداشت، سال 1394 تعمیر، زیباسازی و تكمیل بخش های بیمارستانی و درمانی زیرمجموعه در دستور كار قرار گرفت.
مدیر شبكه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان آغاز اجرای ساخت بیمارستان 220 تختخوابی شهید موسوی خرمشهر به منظور جایگزینی آن با بیمارستان سوم خرداد، افزود:اجرای این طرح طبق برنامه در حال اجرا است و علمیات تسطیح و شمع كوبی آن در حال انجام است.
سالمی  گفت:مركز خدمات زایمان این شهر  در حال تجهیز است و اتاق عمل و بخش های مختلف بیمارستان نیز نوسازی و بهسازی می شود.
برنامه های هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود.غلبه بر دیابت Beat Diabetes به عنوان شعار هفته سلامت امسال اعلام شده است.
آمار بالای این بیماری در ایران ضرورت آگاه سازی مردم را می طلبد و توجه به رژیم غذایی و ورزش را در جلوگیری از ابتلا به آن گوشزد می­كند، مواردی كه به نحوه و سبك زندگی امروزه ما مربوط است.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، کمبود ، مرکز ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.