امام‌جمعه اصفهان: اگر طلاب و روحانیون انقلابی نباشند قطعاً انقلاب از دست خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امام‌جمعه اصفهان در همایش طلاب شاهد و ایثارگر اظهار داشت: خداوند اگر چیزی را به کسی داد چه خیر باشد و چه شر از بین نمی‌رود مگر آنکه خود انسان تغییر کند و شما نیز اگر طلاب و روحانیون انقلابی نباشید قطعاً انقلاب هم از دست خواهد رفت.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد گفت:هر چیزی کلید خود را دارد و تا آن کلید را در جای مشخص به کار نبرید آن در باز نمی‌شود، کلید از بین بردن افراد ظالم نیز دعا نیست بلکه ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به از جان گذشتگی ایثارگران و شهدا تصریح کرد:حالات انقلابی که از دیرباز در روحانیون حضور داشت، در حال حاضر نه‌ تنها از روحانیون بلکه نباید از هیچ شخصی حال الهی و انقلابی گرفته شود.

طباطبایی‌نژاد افزود: شما عزیزان ایثارگر وظیفه‌ دارید که هم انقلاب درونی و هم انقلاب خارجی را انقلابی نگه‌ دارید و نباید بگذارید آن حالت داغ انقلابی بودن درونی مردم ،با توطئه های دشمن به سردی گرایش پیدا کند و تمام تلاش دشمن این است که حالت انقلابی را از ما بگیرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پایان خطاب به طلاب شاهد و ایثارگر گفت: باید برای همه جامعه الگو باشید و به مردم بالا رفتن از کوه معنویت را همزمان با صعود خود آموزش دهید و همیشه مواظب باشید تا روحیه انقلابی خود را از دست ندهید که این شکست جبران‌ناپذیر است.





انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.