عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: دانشگاه پیام‌نور این شهرستان آمادگی اجرای طرح "شهردار دانشجو" به ‌عنوان دریافت مشاوره رایگان و نظرات علمی و پژوهشی از دانشجویان برای استفاده در شهرداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرحسین پارسا

، در نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان گفت: پتانسیل 15 دانشگاه موجود در کاشان می‌تو اند منبع علمی خوبی در استفاده از نظرات و ایده‌های دانشجویان این مراکز آموزش عالی برای کسب نظرسنجی‌ها و سنجش افکار از شهروندان شود.

وی با تاکید بر لزوم استمرار فرآیند تکریم ارباب رجوع در شهرداری به عنوان تکمیل کننده خدمات ارزشمند مدیریت شهری افزود: ایجاد دسترسی به مناطق و نقاط مختلف بافت تاریخی شهر برای سهولت گردشگران ضروری است.

به‌گفته‌وی، معظل ترافیک شهری نیز در کاشان نیازمند تشکیل کمیته‌ای در شهرداری با حضور متخصصان برای مرتفع ساختن این معضل است.

رییس کمیسییون خدمات شهری نیز در ادامه این نشست با تاکید بر ارزش‌های بافت تاریخی کاشان از حیث جذب گردشگر بهسازی مناسب این منطقه به ویژه ایجاد روکش مناسب برای سطح کوچه‌ها و معابر به جای آسفالت با استفاده از نظر کارشناسان و مشاوران احیای بافت تاریخی را خواستارشد.

حسن الماسی، مصوبات و چشم اندازهای مصوب در دوره های گذشته شهرداری با حضور مشاوران به کمیسیون فنی و عمرانی شورا را تاکید کرد و گفت: باززنده سازی بافت تاریخی به صورت مدون و حساب شده در این برنامه‌ها مطرح شده بود که لازم است دوباره به این برنامه ها رجوع و مورد مطالعه قرار گیرد.

شایان ذکر است:نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان با ارائه گزارش و توضیحات تعدادی از این مدیران و معاونان، ط رح مباحث تدوین سند چشم انداز شهری کاشان و بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در مورد مسائل مختلف حوزه عمران و شهری از جمله دقت و حساسیت در حوزه مسائل مالی شهرداری، مسئله ترافیک، کاستن از تراکم فروشی، لزوم نگاه ویژه به اهمیت بافت ارزشمند تاریخی و همچنین توجه به تکریم ارباب رجوع و سنجش افکار عمومی و افزایش رضایت مردم در مراجعه به شهرداری و سازمان های زیرمجموعه آن برگزارشد.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.