رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: پرداختها برای صدور پروانه ساختمانی با تصویب اصلاح نظام تعرفه ها در استانداری عادلانه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین حیدریان، در نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان گفت: در ماه‌های انتهایی سال گذشته در مورد اصلاح نظام تعرفه ها بحث‌ها و جلسات بسیاری در شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد که با تصویب این نظام در استانداری می توان گفت پرداختها در خصوص صدور پروانه ساختمانی به سمت عدالت حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار سال 95 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»عملیاتی‌شدن این مهم را از ارکان مدیریت شهری و زیرمجموعه‌های این نهاد به ویژه در حوزه‌های ادارای مالی و درآمد خواستارشد و افزود: آنهل با تحقق این دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه‌های کاری خود می‌توانند اقدامات مثبت بیشتری را در کارنامه کاریشان علاوه بر تکریم شهروندان انجام دهند.

به‌گفته‌وی،معاونان و مدیران شهرداری با برنامه‌ریزی برای کسب درآمدهای پایدار در کنار استفاده بهینه از امکانات موجود می‌تو انندتوسعه شهر را تحقق بخشند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر نیز در ادامه این نشست با ابراز رضایت از نحوه تنظیم برخی قراردادها و توافق‌ها بین شهرداری و موسسات مالی در سال گذشته افزود: شورا و یا شهرداری به تنهایی نمی‌توانند بار توسعه شهر را به دوش بکشند.

علی هاشمی طاهری، گفت: شورا و شهرداری با هماهنگی و همفکری بیشتری بین دستگاه‌های مختلف شهرستان می‌توانند مثمر ثمر شوند و شعار سال را تحقق بخشند.

شایان ذکر است: نشست شورای اسلامی شهر با معاونان اداری مالی، طرح و برنامه و مدیران درآمد و برنامه و بودجه شهرداری کاشان با ارائه گزارش و توضیحات تعدادی از این مدیران و معاونان، ط رح مباحث تدوین سند چشم انداز شهری کاشان و بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در مورد مسائل مختلف حوزه عمران و شهری از جمله دقت و حساسیت در حوزه مسائل مالی شهرداری، مساله ترافیک، کاستن از تراکم فروشی، لزوم نگاه ویژه به اهمیت بافت ارزشمند تاریخی و همچنین توجه به تکریم ارباب رجوع و سنجش افکار عمومی و افزایش رضایت مردم در مراجعه به شهرداری و سازمان های زیرمجموعه آن برگزارشد. 



انتهای پیام/م

برچسب ها: نشست ، شورای شهر ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار