فرماندار دورود و رئيس حوزه انتخابيه دورود د ازنا گفت: 180 هزار نفر در حوزه انتخابيه دورود و ازنا واجد شرايط راي دادن هستند كه در دور اول انتخابات مجلس دهم 68 درصد اين تعداد يعني 121 هزار و 735 نفر آراء خود را به صندوقها ريختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ماشاالله نعمتي در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرايط موجود و تمهيدات اتخاذ شده پيش بيني مي شود در اين مرحله ميزان مشاركت مردم در انتخابات نزديك به مرحله نخست باشد.
نعمتي بيان داشت: عوامل اجرايي در برگزاري مرحله دوم در حوزه دورود و ازنا اعم از اجرايي ، نظارت ، بازرسي ، نيروهاي نظامي و انتظامي و كاربر يارانه پنج هزار و 600 نفر است كه چهار هزار نفر آنها در شهرستان دورود و يك هزار و 600 نفر نيز در شهرستان ازنا مي باشند.
كار برگزاري مرحله دوم انتخابات در حوزه دورود و ازنا از طريق 188 شعبه اخذ راي انجام خواهد شد كه از اين تعداد 113 شعبه در شهرستان دورود و 75 شعبه در شهرستان ازنا خواهند بود.
وي اضافه كرد: در حوزه انتخابيه دورود و ازنا سه شعبه سيار شهري ، 61 شعبه سيار روستايي و 124 شعبه ثابت كار راي گيري از مردم را انجام خواهند داد.
وي با بيان اينكه كليه شعب در مرحله دوم به دستگاههاي احراز هويت مجهز خواهند بود گفت : كليه كساني كه در مرحله نخست در يك حوزه انتخابيه راي داده اند بايد در مرحله دوم در همان حوزه راي بدهند و كساني هم كه تاكنون راي نداده اند آزاددند در هر حوزه اي كه مايل باشند راي خود را به صندوق بريزند.
وي اظهار داشت : كليه خودروهاي مورد نياز برگزاري مرحله دوم انتخابات به تعداد 270 دستگاه براي حوزه انتخابيه دورود و ازنا از طريق ادارات و دستگاههاي دولتي تامين شده و تداركات لازم به منظور تامين تغذيه براي كليه عوامل اجرايي انتخابات صورت گرفته است .
شهرستانهاي دورود و ازنا با 250 هزار نفر جمعيت يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي دارد كه دو نفر از 17 نامزد تاييد صلاحيت شده به اسامي حسين گودرزي با كسب 20 هزار و 994 راي و مجيد كيانپور با 20 هزار و 574 راي مردم به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم راه يافته اند.
انتهای پیام /ا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: واجد ، رای ، دورود ، ازنا ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.