رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد از پیش بینی ۲۳۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛چهارمحالی برای ناظران انتخابات در شهرستان بروجرد چندین دوره آموزشی برگزار شده است عنوان کرد: همچنین کلاس های توجیهی برگزار شده و زمینه های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان بروجرد مانند دوره اول فراهم شده است.
رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد با اشاره به حضور پرشور مردم این شهرستان در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین انتخابات دور نخست از سوی وزارت کشور و همچنین شورای نگهبان تایید شد.
چهارمحالی با بیان اینکه برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همه نیروهای نظارتی و اجرایی آمادگی برگزاری انتخاباتی خوب و به دور از تنش را در حوزه انتخابیه بروجرد دارند گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه ۲۳۸ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به هماهنگی بین هیئت های نظارت و هیئتهای اجرایی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد بیان داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.
رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد با تاکید بر اینکه همه چیز برای برگزاری انتخاباتی پرشور در روز جمعه مهیا است گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد چهار کاندیدا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت دو نفر از آنها برای کسب دو کرسی از مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه خواهند یافت.

شهرستان بروجرد حدود ۳۴۰ هزار نفر جمعیت داشته که از این تعداد حدود ۲۷۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
انتهای پیام /ا

 

برچسب ها: شعبه ، اخذ ، رای ، بروجرد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.