سرمربی تیم اتلتیکو مادرید پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این که تیمش توانست سبک بازی خود را بر حریف تحمیل کند ابراز رضایت کرد.

سیمئونه: سبک بازی خود را به بایرن مونیخ تحمیل کردیم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک بر صفر بایرن مونیخ راشکست دهد.

پس از این مسابقه سیمئونه در کنفرانس خبری از این که تیمش موفق شد شیوه بازی مدنظر خود را به قهرمان آلمان تحمیل کند از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

اتلتیکو مادرید در فصل 2014-2013 موفق شده بود راهی فینال شود و سیمئونه با اشاره به این موضوع ادامه داد: احتمالا این تیم به بهترین تیم  اتلتیکو نزدیک بود.

این مسابقه شبیه بازی یک چهارم نهایی ما با بارسلونا بود. ما شیوه ای را که می خواستیم ،تحمیل کردیم.

بایرن می توانست همه چیز را عوض کند. بدون شک، نوع بازی نیمه اول به آنچه که ما با آن احساس راحتی می کردیم بسیار نزدیک تر بود.
و در نیمه دوم سبک بازی به آنچه که آنها با آن راحت تر بودند نزدیکتر شد.

سیمئونه در خصوص بازی برگشت نیز گفت: بازی در مونیخ به این معنی است که آنها از حمایت طرفداران خود برخوردارند و از امتیازمیزبانی برخوردارند.

اما ما این فرصت را داریم که گل خارج از خانه به ثمر برسانیم. این مسابقه، مانند بازی رفت بازی نزدیکی خواهد شد اما باید دید چه کسی از فرصت های خود بیشترین استفاده را خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار