سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از پیروزی تیمش بر تیم فوتبال بایرن مونیخ و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، حریف آلمانی را بهترین تیم دوران حرفه ای خود توصیف کرد.

سیمئونه: مقابل بهترین تیم دوران حرفه ای ام بازی کردیم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته تیم اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ 2-1 شکست خورد اما به لطف پیروزی 1-0 در بازی رفت و گل زده در خانه حریف موفق شد از سد حریف آلمانی خود بگذرد و راهی فینال این رقابت ها شود.

دیگو سیمئونه پس  از پایان این مسابقه گفت بایرن مونیخ بهترین تیمی است که در دوران حرفه ای خود با آن بازی کرده است.
او با اشاره به پیروزی بر بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها افزود،اتلتیکو مادرید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم از سه تیم برتر جهان را شکست داده است.

سیمئونه گفت: لیگ قهرمانان امسال تماشایی و بسیار دشوار بوده است. ما بر دو تیم از سه تیم برتر جهان غلبه کرده ایم و با مشکلات و سختی صعود کرده ایم. در نیمه اول ما شاهد یک بایرن فوق العاده بودیم، فشار می آورد و از سرعت و شدت عمل برخوردار بود. ما در مقابل بهترین تیمی بودیم که من در زندگی حرفه ای ام با آن مواجه بوده ام.

وی افزود:نیمه ی اول آنها عالی بود و ما به شرایطی که آنها ایجاد کرده بودند واکنش حداقلی نشان دادیم. در نیمه دوم دیگر همان بازی  نیمه اول نبود، بازی حتی دشوارتر هم شد. ما به خوبی ضد حمله زدیم، گل به ثمر رساندیم و به سرمایه گذاری روی برتری خود درویسنته کالدرون نزدیکتر شدیم.

سیمئونه با اشاره به دو پنالتی از دست توسط مولر و تورس گفت: اگر آنها پنالتی خودشان  را به ثمر می رساندند کاربسیار دشوار می شد. و اگر تورس  پنالتی را به ثمر می رساند برای آنها خیلی گران تمام می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار