نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مردم را به حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت كرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،نماینده ولی فقیه در استان مركزی مردم را به حضور پر شور در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت كرد و گفت: حساسیت مرحله دوم انتخابات از مرحله اول كمتر نیست.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت بزرگ ایران به خصوص استان مركزی در هفتم اسفندماه سال 1394 در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور باشكوه و حماسی خود زمینه تشكیل مجلسی توانمند را فراهم كردند و با انتخاب بیش از سه چهارم نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی گامی بزرگ در تحقق این تكلیف شرعی ، سیاسی و اجتماعی خود برداشتند.

امام جمعه اراک ادامه داد: از همه كسانی كه در مرحله دوم واجد شرایط رای دادن هستند دعوت می‌ كنم تا با حضور دوباره در پای صندوق‌ های رای و انتخاب كسانی كه افكار و عقاید آنها در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال كشور و تقویت اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد، دین خود را با نسبت به امام راحل و شهیدان والامقام ادا كنند.

وی گفت : هم اكنون كه تكلیف نمایندگان سه حوزه انتخابیه« اراك، كمیجان و خنداب»، «ساوه و زرندیه »و شازند به مرحله دوم انتخابات كشیده شده است انتظار می رود مردم مومن و ولایتمدار این سه حوزه انتخابیه با حضور پر شور خود در این مرحله از انتخابات ، سرنوشت خود و نظام اسلامی را تعیین كنند.

استان مركزی هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه تكلیف چهار كرسی آن در گام نخست انتخابات روشن شده و شش نامزد حاصر در حوزه های انتخابیه «اراك، كمیجان و خنداب»، « ساوه و زرندیه» و شازند برای تصاحب سه كرسی باقیمانده با هم رقابت می كنند.

دومین مرحله انتخابات مجلس دهم در 69 حوزه باقیمانده كشور به صورت همزمان در دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، حضور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.