نماینده ولی فقیه در استان گفت:شناخت خط امام حسین (ع) و در امتداد آن خط امام و رهبری و پاسداری از آن ماموریت مهم نیروهای نظامی و انتظامی است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در دیدارمدیران و مربیان عقیدتی - سیاسی بسیج و سپاه و نیروی های انتظامی و نظامی استان گفت: اسلام ما اسلام اهل بیت، اسلام فقاهت و اسلام عزت و شرف است و در تاریخ جهان اسلام یک حرکت عمیق ریشه دار صورت گرفت و آنهم انقلاب اسلامی بود که همه باید برای حفاظت از آن تلاش کنیم.
امام جمعه اراک در ادامه گفت: این انقلاب حسینی ریشه دار شده اما دشمنان آن تلاش می کنند تا با تفرقه افکنی، ایجاد نفاق و راه اندازی جریانات انحرافی به آن لطمه بزنند که نخواهند توانست نظامی که خدا پشت ان است ائمه پشت آن است و مردمی با اراده و ایمان و اعتقاد راسخ و قوی دارد و نیروهایی مذهبی و انقلابی و بصیر مطمئن باشید به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
آیت الله دری در ادامه به ماموریت های سپاه و به خصوص نهاد عقیدتی - سیاسی هم پرداخت از آن به عنوان یک نهاد مقدس یاد کرد و افزود: عقیدتی سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی مومن و ولایی هستند و در مقابل جریانات انحرافی جنگ ساز و فتنه انگیز خواهند ایستاد.
قبل از سخنان آیت الله دری حجت الاسلام ذبیحی مسئول نمایندنگی ولی فقیه در سپاه روح الله با تبریک ایام رجب، هفته معلم، کارگر و هفته عقیدتی - سیاسی گفت: مراقب توطئه های سیاسی و فرهنگی دشمنان هستیم و در همه عرصه ها هوشیارانه عمل خواهیم کرد، نهاد مقدس عقیدتی - سیاسی در نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه در سپاه دو ماموریت پیش روندگی و پیش برندگی را دنبال می کند و تمام حرکات دشمنان بخصوص استکبار را رصد کرده و با آنها مبارزه می کند.
حجت الاسلام ذبیحی در ادامه افزود: سست کردن و تراشیدن ایمان و استقامت مردم ایران از اهداف دشمنان اسلام و نظام است که به حول و قوه الهی نقشه آنها نقش بر آب خواهد شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.