تکمیلی/

برخورد خونین اتوبوس با تریلر، 11 تن را راهی بیمارستان کرد/ 5 سرنشین پراید در دم جان باختند+تصاویر

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت:با برخورد خودروی اتوبوس و تریلر در اتوبان تبریز-زنجان, یازده تن راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینقلی زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: ساعت 5:52  امروز در اتوبان تبریز-زنجان, داخل تونل, بسمت تبریز, برخورد تریلر و اتوبوس, یازده سرنشین اتوبوس را راهی بیمارستان کرد.

برخورد اتوبوس-تریلر, یازده تن را راهی بیمارستان کرد+تصاویر

وی گفت:با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریتهای پزشکی بستان آباد و تبریز, 3 پایگاه اورژانس 115 از شهرستان بستان آباد و 5 پایگاه اورژانس 115 از تبریز و دستگاه آمبولانس از هلال احمر , بمحل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی یازده سرنشین اتوبوس را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند, وضیعت عمومی مصدومین رضایت بخش و تنها یکی از مصدومین احتمالا بعلت ایست قلبی ناشی از شوک حادثه در بیمارستان فوت کرد  .

وی ادامه داد: همکاری سازمان مدیریت راه و همچنین پلیس راهور در ایجاد مسیر امن برای تردد خودروهای امدادی باعث شد تمامی مصدومین تا ساعت 6:30 از محل انتقال داده شوند.

برخورد اتوبوس-تریلر, یازده تن را راهی بیمارستان کرد+تصاویر

حسینقلی زاده گفت:کمربند ایمنی عامل اصلی نگهدارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن, یعنی سر و سینه جلوگیری کرده و شدت صدمات را کاهش میدهد , بستن کمربند ایمنی در اتوبوس های مسافربری نیز لازم و ضروری است.

*علت تصادف اتوبوس اسکانیا و تريلی فراز در بستان‌آباد اعلام شد

جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی شماره یک تهران بوده است افزود: این اتوبوس از تهران به سمت تبریز در حال حرکت بود و بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد خستگی و خواب آلودگی راننده علت این حادثه بوده است.

وی به حادثه دیگری در حوالی ساعت 13 روز چهارشنبه در کیلومتر 10 محور قائمیه در شمال فارس اشاره کرد و گفت: در این حادثه بر اثر برخورد پراید با سمند 5 تن کشته و 4 تن مجروح شدند.

به گفته جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیاری از اتوبوسها کمربند ایمنی دارند اما مسافران از بستن آن امتناع می کنند. باید این مساله جدی گرفته شود تا در حوادث، شدت آسیب ها کاهش یابند. البته حوادث به غیر از آتش گرفتن اتوبوس، چرا که در این شرایط کمربند سرعت عکس العمل مسافرین را به شدت کاهش می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بايد جاده هاى خطرناك و پرحادثه از نظر ايمنى اصلاح و قوانين رانندگى به سختگيرانه ترين وجه و با جريمه سنگين اجرا بشه.
يه نمونه بگم كه خودم هفته قبل اونجا بودم جاده كشنده لامرد به پارسيانه تو استان فارس، كه خصوصيه ولى همه مردم بصورت عموى ازش استفاده ميكنن، اگه قراره اين جاده عمومى باشه برا چى اصلاحش نميكنن. هم از بالا كوه رد ميشه با شيب و پيچهاى غير استاندارد و گاهى هم بدون حفاظ جانبى در كنار دره.
آخرین اخبار