بی احتياطی در برشكاری تانكر در منزل حادثه ساز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در پی تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی يزد ساعت 8:36 صبح روز چهارشنبه، هشتم ارديبهشت،  آتش نشانان ایستگاه شماره يک و هشت را به بلوار شهيد صدوقی،اعزام كرد.

محمدرضا رحيمی معاون عمليات سازمان كه خود را به محل حادثه رسانده بود گفت: هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، قسمت زير زمين يک چهار ديواری با 2 عدد تانكر گازوئيل و نفت وجود داشت كه دچار آتش سوزی شده و دود زيادی از این ساختمان خارج می شد كه آتش نشانان همزمان با جستجو در ساختمان، به مقابه با آتش سوزی پرداختند و موفق شدند در زمانی کوتاه شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در اين حادثه به هیچ کس آسيبی وارد نشده، ادامه داد: در پی بررسی های اولیه معلوم شد که علت آتش سوزی برش تانكر گازوئيل برای انتقال به بيرون از زير زمين  بوده كه متاسفانه دراين اقدام كمترين مسائل ايمنی نيز رعايت نشده و باعث اين رخ داد می شود.

رحيمی به متصديان امور جوشكاری و برشكاری كه ميخواهند چنين اقدامی انجام دهند توصيه کرد:  قبل از هرگونه فعاليتی ضمن رعايت نكات ايمنی با كارشناسان آتش نشانی مشورت نمايند تا انشاالله شاهد اينگونه حوادث خطر آفرين نباشيم.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: استان یزد ، حریق ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.