یزد؛

نكات ايمنی در آذين بندی های نيمه شعبان را جدی بگيرید

مدیر دفتر ايمنی شركت توزيع نيروی برق استان، بر رعایت نکات ایمنی در آذین بندی های نیمه شعبان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علي اكبر زابلی با بيان اينكه نشاط مضاعف جشن نيمه شعبان را با رعايت نكات ايمنی حفظ كنيم اظهار داشت: شبكه ها و تاسيسات برق ، عايق جريان الكتريكی نيستند و نقض حريم اين تجهيزات می توان خطرات جبران ناپذيری را در پی داشته باشد. وی به نصب سازه های فلزی (طاق نصرت ) در جوار تاسيسات و شبكه های برق هشدار داد و گفت: اغلب حوادث به وقوع پيوسته در سال های گذشته، مربوط به نصب پرچم ، بنر و ريسه های چراغانی در نزديكی تاسيسات برق بوده است.

وی، بالارفتن از پايه هاي بتونی و تاسيات برق را خطرناك عنوان كرد و تاكيد داشت : صعود از تيرهای برق بدون ابزار ايمني به خصوص برای افرادغيرمسئول ممنوع و خطر آفرين است.

زابلی، با دعوت از شهروندان يزدی به رعايت نكات ايمنی يادآور شد : تامين برق محلهای جشن وتزئين خيابانها با ارائه درخواست به امورهای برق بلامانع بوده و توزيع برق يزد با تامين برق موقت ، اين خدمت را به همشهريان ارائه خواهد داد.

 وی، اتصال مستقيم سيم و كابل برق را به شبكه ها غيرمجاز برشمرد و افزود: استفاده غير مجاز از شبكه های برق ضمن بالابردن تلفات باعث افت ولتاژ در شبكه، صدمه زدن به وسايل برقی منازل و بروز خسارات جبران ناپذير خواهد شد.

 مدیر دفتر ايمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاكيد كرد: هرگونه حادثه اعم از تيرشكستگی ، برق گرفتگی وآتش سوزی تاسيسات برق را در اسرع وقت به تلفن 121 سامانه فوريتهای برق اطلاع دهند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.