مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از در دست چاپ بودن 12 عنوان کتاب در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: برای چاپ این کتاب‌ها نیازمند همکاری نهادهای فرهنگی هستیم.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امرالله درفشی‌فر گفت: تعداد شهدای استان بیش از 1800 شهید است و در برخی مراسمات تعداد شهدا را 1800 شهید بیان می‌کنند که لازم است آمار دقیق شهدای استان بیان شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیاز است تصاویر شهدای استان تا قبل از برگزاری اجلاسیه شهدای ساماندهی شود که این بنیاد آمادگی کامل برای همکاری در این خصوص را دارد.
 
وی از در دست چاپ بودن 12 عنوان کتاب در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 100 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی به چاپ رسیده است.
 
این مسئول تصریح کرد: با توجه به مشکلات اعتباری موجود بنیاد به تنهایی قادر به چاپ این تعداد کتاب نیست و نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی هستیم.
 
وی بر تهیه و تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: برای چاپ این دانش‌نامه نیازمند همکاری ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها هستیم.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.