معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی مشروط برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به برگزاری نشست‌های پی‌گیری پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف استان اظهار کرد: اولین نشست مربوط به پروژه‌های بویراحمد و دنا بود.

وی ادامه داد: به ترتیب پروژه‌های عمرانی سایر شهرستان‌‌ها نیز با حضور مسئولان و نمایندگان این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که پیمانکاران در چرخه اجرای پروژه‌های عمرانی نقش مهمی دارند، اظهار کرد: به هیچ وجه خواهان ضرر و زیان پیمانکاران نیستیم اما مشکلات کنونی تنها مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

این مسئول ارشد عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مشکل اعتبارات در کل کشور وجود دارد، تصریح کرد: قرار بود بخشی از اعتبارات از محل اعتبارات ماده 180 باشد که تخصیصی به استان داده نشده است.

نیک‌اقبالی افزود: بنابراین چون تخصیصی داده نشده در برخی از پروژه‌ها پیشرفت لازم را شاهد نبوده‌ایم ولی علی‌رغم این عدم تخصیص؛ برخی پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی همت کرده و اجازه ندادند که پروژه‌ها تعطیل شوند.

مسئول ارشد عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما نیز به نوبه خود برای بهبود وضعیت پروژه‌های عمرانی علاقه داریم که مطالبات آن‌ها پرداخت شود و لذا سایر روش‌ها را برای تأمین مطالبات آن‌ها از جمله استفاده از اسناد خزانه پیشنهاد داده‌ایم.

وی با بیان اینکه البته برخی پیمانکاران از این موضوع استقبال کرده‌اند، افزود: پیشنهادی که اکنون به پیمانکاران داریم این است که می‌توانند بدون این که در حال حاضر مبلغی بخواهند پروژه‌های عمرانی را در استان تحویل بگیرند تا در آینده با بهتر شدن وضعیت اعتبارات در کشور به مطالبات خود برسند.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.