شورای عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان پس از 8 سال وقفه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهراری اصفهان، شهردار اصفهان در نخستین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان که پس از 8 سال آغاز به کار کرد گفت: طرح گفتمان دانش‌محور در شهر اصفهان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز است و برای این امر باید همه با شهرداری همکاری داشته باشند.

مهدی جمالی نژاد با اشاره به تایید اساسنامه سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان و تشکیل این سازمان تصریح کرد: همگام با تشکیل این سازمان باید کاربست‌های هوشمندسازی را نیز در شهر اصفهان اجرایی کنیم.

وی گفت: برنامه پنجم مدیریت واحد شهری در ماده 136 برنامه سوم، ماده 137 برنامه چهارم و ماده 173 عنوان شده است اما در هیچ‌یک از این برنامه‌ها، مدیریت واحد شهری تحقق نیافته و باید با روشی دیگر این قانون را اجرایی کرد.

وی با تاکید بر اینکه می‌توانیم با هوشمندسازی شهر به صورت نرم مدیریت واحد شهری را در اصفهان تحقق بخشیم، ابراز کرد: چنانچه شهرداری حاکمیت هوشمندسازی شهر را تحقق بخشد خود به خود همه دستگاه‌ها به شهرداری وابسته شده و به صورت نامحسوس مدیریت واحد شهری تحقق می‌یابد.

شهردار اصفهان همچنین خواستار تدوین سند جامع تبادل اطلاعات و خدمات مکانی در شهر اصفهان شد.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار