ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 107 آورده است : اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از کرمانشاه؛ در اطلاعیه شماره 107 ستاد انتخابات کشور آمده است : به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیارفقط با ارائه شناسنامه رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی باشد. ضمناً از کلیه رأی دهندگان گرامی درخواست می شود جهت تسهیل درامر رأی گیری کارت یا شماره ملی خود را حتماً همراه داشته باشند.

در اطلاعیه شماره 108 ستاد انتخابات کشور آمده است : به آگاهی هموطنان عزیز می رساند با عنایت به ماده 20 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات خواهشمند است درهنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام، نام خانوادگی، کد و یا شهرت ایشان می باشد، به صورت کامل و خوانا قید نمایید تا ان شاءا... حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و احتساب آراء ضایع نگردد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 109 آورده است: دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی بدهند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 110 خطاب به مسئولان شعب ثبت نام و اخذ رأی آورده است : باید مهر انتخابات مرحله دوم در اولین مربع خالی سمت چپ از بالای صفحه مخصوص انتخابات زده شود و عدد 10/2 با خودکار قرمز روی مربع ممهور شده درج شود.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 111خطاب به فرمانداران، بخشداران و اعضای شعب اخذ آورده است : اطلاعیه هایی که از سوی ستاد انتخابات کشور صادر و از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر و اعلام می شود، معتبر است .




انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، رای ، شعبه ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.