دبير ستاد انتخابات استان كرمانشاه گفت: اگر مردم در زمان تعيين شده در پای صندوق‌های رای حضور يابند، نتايج قطعی شمارش آرا در 2 حوزه انتخابيه كرمانشاه و سنقروكليايی تا اذان صبح روز شنبه اعلام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دبير ستاد انتخابات استان كرمانشاه گفت: اعضای شعب اخذ رای يك ساعت پيش از آغاز رای گيری در 561 شعبه كرمانشاه و 96 شعبه سنقروكليايی مستقر و آماده اخذ رای از مردم بوده اند و حدود 12 هزار نفر در اين 2 حوزه انتخابيه اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس را بر عهده دارند.
شاه آبادی ادامه داد: در شهرستان كرمانشاه بيش از 805 هزار نفر و در سنقروكليايی بيش از 71 هزار نفر واجد شرايط رای دادن هستند.
شاه آبادی گفت از نظر تعرفه های رای نگرانی وجود ندارد زيرا '15 درصد بيشتر از تعداد واجدان شرايط رای' تعرفه چاپ شده است.
وی عنوان كرد كه شكل و طرح برگه‌های تعرفه در دور دوم، متفاوت از مرحله اول انتخابات است.
دبير ستاد انتخابات استان كرمانشاه از همه رای دهندگان خواست كه برای تسريع در دادن رای، شناسنامه و كد ملی خود را به همراه داشته باشند و با اعضای شعب اخذ رای همكاری كنند.
شاه آبادی به چهار نامزد مرحله دوم انتخابات در استان و هواداران آنان هم توصيه كرد كه به قانون پايبند باشند و از تجمع های تبليغاتی و راه انداختن كارناوال خودداری كنند.
وی درباره تخلفات انتخاباتی نامزدها در ايام تبليغات انتخاباتی هم گفت كه با همكاری دادستانی و فرمانداری ها تعدادی پرونده قضايی در اين باره تشكيل شده و در دست رسيدگی است.
استان كرمانشاه با جمعيت 2 ميليون نفری، هشت كرسي نمايندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه تكليف 6 كرسی در دور اول مشخص شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، زمان ، اعلام ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.