بسته خبری «چه خبر از ستاره‌های موسیقی؟» هر هفته روزهای جمعه داغ‌ترین و تازه‌ترین اخبار و رویدادهای مربوط به ستاره‌های عرصه موسیقی را منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسته خبری «چه خبر از ستاره‌های موسیقی؟» هر هفته روزهای جمعه داغ‌ترین و تازه‌ترین اخبار و رویدادهای مربوط به ستاره‌های عرصه موسیقی را منعکس می‌کند.


بهنام صفوی با آلبوم «معجزه» می‌آید

بهنام صفوی که از سال ٩٢ دچار تومور مغزی شده است، پس از گذراندن دوره بیماری و عمل جراحی، پنجمین آلبوم خود را با نام «معجزه» در هشتم اردیبهشت ماه روانه بازار کرد.
 
وی ٣١ اردیبهشت با قطعات این آلبوم برای اولین بار در تهران و طی دو سانس به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت، البته این خواننده تا پیش از ماه مبارک رمضان با قطعات آلبوم جدیدش به چند شهر ایران نیز سفر خواهد کرد.


بابک جهانبخش و آلبوم «حالم خوبه»

آلبوم بابک جهانبخش که در حال حاضر در مرحله میکس و مسترینگ است تا اواخر اردیبهشت ماه و قبل از کنسرت تهران به مرحله تولید و پخش می‌رسد.

این خواننده برای اولین بار نیز در کنسرت ٢٩ و ٣٠ اردیبهشت ماه خود در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، چندین قطعه از آلبوم جدید خود را اجرا خواهد کرد. وی در روزهای ١٥،١٦ اردیبهشت در بجنورد و ٢٣ اردیبهشت در کرمان نیز به روی صحنه خواهد رفت.


فرزاد فرزين و غافلگيری هايش برای كنسرت تهران
 
فرزاد فرزين كه ششمين آلبوم خود را به نام «شش» در اسفند ماه ٩٤ منتشر كرد،  ٨ و ٩ ارديبهشت در تهران برای اولين بار قطعاتی از تازه ترين آلبوم خود را اجرا كرد. كنسرت فرزاد فرزين روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دو سانس در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللی اجرا شد.


حمید عسکری و اجرای قطعات آلبوم «دیوونه‌وار»

حمید عسکری که چندی پیش ششمین آلبوم خود را به نام «دیوونه‌وار» منتشر کرده است، در ٤ خرداد ماه برای اولین بار قطعاتی را از این آلبوم برای هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد کرد.

این خواننده در ٩ اردیبهشت هم در کرج به روی صحنه رفت.


محمد علیزاده و آلبومی که در راه است

قرار بر این است که آلبوم جدید محمد علیزاده، بعد از ٣ سال فاصله با آلبوم قبلی در اردیبهشت ماه وارد بازار شود و اگر امکان آن پیش نیاید بعد از ماه مبارک رمضان شاهد انتشار این آلبوم خواهیم بود.

این خواننده نیز در روزهای ١٥و ١٦ اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران نیز با هواداران تهرانی خود دیدار خواهد کرد. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار