با اعلام نتایج انتخابات دهم اردیبهشت تیم هفت نفره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اضافه شدن مقدسی ، منصوری و ابراهیمی مشخص شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از اراک ، رئیس ستاد انتخابات استان مركزی نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم درسه حوزه انتخابیه این استان را اعلام كرد. بر این اساس در حوزه انتخابیه «اراك، كمیجان و خنداب» از مجموع 146 هزار 125 رای ماخوذه سید مهدی مقدسی با 88 هزار و 94 رای به مجلس راه یافت .
در حوزه انتخابیه ساوه وزرندیه نیز از مجموع 69 هزار و 936 رای ماخوده ، محمدرضا منصوری با 36 هزارو264رای، انتخاب شد.
و در حوزه انتخابیه شازند هم از مجموع 44 هزار و 508 رای ماخوذه علی ابراهیمی با 23 هزار و 536 رای به مجلس راه یافت.
رئیس ستاد انتخابات استان مركزی گفت: در این دوره از انتخابات 10 هزار عامل اجرایی فعالیت داشتند و 707 شعبه اخذ رای در سطح این سه حوزه انتخابیه دایر بود.
حسن بیگی احترام به آراء مردم و تمكین در مقابل قانون را امری ضروری دانست و گفت: انتظار است هواداران و طرفداران نامزدها از برخی كارها كه موجب خوشحالی دشمنان می شود، خود دداری كنند.
وی همگان را به تمكین از قانون فراخواند و بیان كرد: از امروز رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید و رفاقت ها آغاز شده و همه باید دست به دست هم دهند و در راستای حل مشكلات جامعه و مردم از هیچ كوششی دریغ نكنند.
سید مهدی مقدسی منتخب دوم اراک خنداب و کمیجان در سال 1342 در خانواده ای مذهبی از خطه عالم پرور سنجان اراك متولد شد.
مقدسی به عنوان یكی از مدیران بومی اراك سابقه شهرداری و مدیریت كلان شهر كرج با بیش از دو میلیون نفر جمعیت ومعاونت سازمان شهرداری های كشورراعهده دار بوده است.
این كاندیدای حوزه انتخابیه اراك ، خنداب وكمیجان كه مسئولیت های دیگری ازقبیل معاونت سازمان شهرداری های كشور، معاونت سازمان نوسازی مدارس كشور، معاونت برنامه ریزی استانداری مركزی ، فرماندار شهرستان های اراك ، همدان و خمین ، نماینده اعزامی وزارت كشوربه سازمان ملل در نیویورك و مدرسی دانشگاه را در پرونده كاری خود دارد با شعار همگرایی ، شكوفایی تولید و پاسخگویی وارد كارزار انتخاباتی شد.
محمد رضا منصوری فرزند حاج علی اصغر منصوری در یك خانواده مذهبی و فرهنگی در سال 1345 در شهرستان ساوه به دنیا آمد.
وی از دوران كودكی فردی علاقمند به كسب علم و دانش بود و در این راستا به درجات علمی و مطرح در سطح كشور نایل آمد.
منصوری از سن 22 سالگی در عرصه تدریس در دانشگاه های مختلف در رشته مهندسی برق و الكترونیك، صنایع، اقتصاد و مدیریت در صنایع كشور خصوصا در صنایع هوا فضا با سمت مدیریت فنی در تولید اولین موشك ایرانی نقش داشته است.
كسب عنوان مخترع برتر، نخبه علمی كشور، رییس هیات مدیره كانون انجمن های صنفی و صنعتی استان مركزی و عضو شورای اسلامی شهر ساوه تا خرداد 94 از دیگر سوابق منصوری است.
رییس خانه صنعت معدن و تجارت شهرستانهای ساوه و زرندیه و عضو ارشد نظام مهندسی از دیگر سوابق وی به شمار می رود.
علی ابراهیمی منتخب شازند نیز در خردادماه 1346 در روستای پاكل شهرستان شازند در خانواده ای متعهد و كشاورز دیده به دنیا آمد و مقطع ابتدایی را در روستا سپری و برای ادامه تحصیل به اراك عزیمت كرد و تحصیلات خود را در این شهر تا مقطع دیپلم و در سایر مراكز دانشگاهی تا مقطع فوق لیسانس ژنتیك و اصلاح نژاد پی گرفت.
در سال 1366 وارد عرصه خدمت در جهادسازندگی شد تا سال 1386 به عنوان جهادگر در عرصه خدمت به مردم شریف شازند تلاش کرد .
در این سال با حكم ریاست وقت سازمان جهاد كشاورزی استان مركزی به سمت معاون اموردام منصوب شد كه تا خردادماه 1394 در پست سازمانی خود مشغول خدمت رسانی بود.
استان مركزی هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه تكلیف چهار كرسی آن در مرحله نخست انتخابات روشن شده بود و سه كرسی باقیمانده با رقابت شش نامزد در حوزه های انتخابیه «اراك، كمیجان و خنداب»، «ساوه و زرندیه» و شازند در روز 10 اردیبهشت ماه جاری تعیین تكلیف شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، ستاد ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.