فرماندار ساوه از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی كرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، بهاروند معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه با صدور پیامی از حضور حماسی و آگاهانه مردم ساوه در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم قدردانی كرد.
در این پیام آمده است: مردم شریف و ولایتمدار ساوه بار دیگر با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای نشان دادند كه مفهوم اهمیت پیام مقام معظم رهبری را درك كرده و نسبت به برپایی مجلسی مقتدر حساس و متعد هستند.
بهاروند افزوده : مردم ساوه با حضور خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،حماسه بی نظیر دیگری را خلق كردند و پیام خود را در دفاع از ارمان های نظام و حریم ولایت با رایشان عنوان كردند.
در ادامه این پیام آمده است: این حضور حماسی موجبات یأس و سرخوردگی دشمنان قسم خورده این آب و خاك و دلگرمی بیش از پیش خادمان كشور را فراهم كرد.
معاون استاندار مركزی و فرماندار شهرستان ساوه در ادامه این پیام، ضمن تبریك این حماسه ماندگار به آحاد و اقشار مختلف مردم شریف ساوجی، از زحمات تمامی مجریان،ناظران و بازرسان،نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان ستادها و و مردم كه با اهتمام خویش، موجبات برگزاری هرچه باشكوه تر و مطلوبتر انتخابات را فراهم كردند، سپاسگزاری كرد.
در جریان مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه و زرندیه محمد رضا منصوری با كسب 36 هزار و 264 رای به عنوان منتخب مردم ساوه و زرندیه به مجلس دهم راه یافت.
حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
استان مركزی در مجموع از شش حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در خانه ملت دارد.
انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، فرماندار ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.