زاهدان؛

عاملین شهادت مامورین اشرار بین المللی بوده اند

در راستای حفظ امنیت پایدار عوامل انتظامی در ایستگاه بازرسی با اشرار مسلح بین المللی روبه رو شده و در پی آن مامورین انتظامی تا آخرین گلوله خود با اشرار مقابله کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  در جمع خبرنگاران با تاکید بر پلیس تا ریشه اشرار را نخشکاند آرام نخواهد نشست گفت: در پی این درگیری عوامل موفق شدند چهار شرور را مورد اثابت گلوله قرار دهند که در این هنگام یک دستگاه خودروی زانتیا به کمک اشرار آمده و با انجام شلیک از پشت به مامورین پس از شهادت پرسنل ناجا جنازه اشرار به هلاکت رسیده را نیز جمع آوری سپس از محل متواری شدند که متاسفانه در پی این حادثه علاوه بر شهادت دو کادر و یک وظیفه، سرباز وظیفه دیگری نیز جانباز شد. 

وی با اشاره به اینکه براساس اطلاعات به دست آمده مامورین جان برکف شهرستان خاش در هنگام انجام وظیفه با اشرار مسلح بین المللی روبه رو شدند و با دلیرمردی تا پای جان در مقابل آنان ایستادگی کردند .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اشرار باید بدانند که امروز دوران بزن و در رو گذشته و پلیس تا ریشه اشرار را نخشکاند آرام نخواهد نشست و در این راه بسیاری از اشراری که در سال های گذشته اقدام به شهادت مامورین و مردم کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر شده اند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار