زاهدان؛

شرور مسلح شهرستان قصرقند در مخفیگاهش دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قصر قند از دستگیری یک شرور مسلح سابقه‌دار با تلاش ماموران انتظامی قصرقند و همکاری مردم، در مخفیگاهی در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حمید نوروزی  با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان قصرقند با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با استفاده از همکاری خوب مردم منطقه، از فعالیت مجرمانه فردی مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع با تشکیل اکیپی به محل اختفای متهم اعزام شدند و پس از حضور در محل اختفا متهم از داخل منزلی با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد، که در پی اقدام سریع ماموران این متهم دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان قصرقند است، تصریح کرد: وی تاکنون در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به چندین فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرده است.

نوروزی ادامه داد: این شرور مسلح پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم منطقه با پلیس خاطرنشان کرد: پلیس قصرقند همواره آماده است تا با قاطعیت با اخلال‌گران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد کند.

فرمانده انتظامی قصرقند در پایان از مردم شهرستان درخواست داریم در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های 110، پلیس را مطلع کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.