رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال جدید سینماهای استان اقبال زیادی از سوی مخاطبان نسبت به فیلم‌های در حال اکران داشته‌اند، گفت: میزان فروش سینماهای حوزه هنری استان، در نوروز 95 نسبت به مدت مشابه آن در سال 94 رشد 8 برابری داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میلانی در جمع خبرنگاران ادامه داد: این امر حکایت از اسقبال خوب مخاطبان از فیلم‌های نوروزی سینماها دارد.

وی تنوع و کیفیت فیلم‌های در حال اکران و استفاده از ابزارهای متنوع در تبلیغات ‌فیلم‌ها را از جمله دلایل اسقبال بیش از 10 هزار نفری فیلم دوستان از سینماهای استان عنوان کرد.‌

میلانی با بیان اینکه طبق آمار ارایه شده رشد استقبال مخاطبان از سینماهای حوزه هنری کشور چهار برابر اعلام شده است، افزود: این در حالی است که استقبال مخاطبان از سینماهای آذربایجان شرقی بیش از دو برابر متوسط کشوری بوده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: این امر نشانگر آشتی مخاطبان با سینماهای استان بوده و لزوم حمایت و عنایت بیش از پیش مسولین استانی در راستای بهبود وضعیت فیزیکی سینماها را می طلبد.

میلانی اضافه کرد: در حال حاضر اکران فیلم‌های "من سالوادور نیستم" و "بادیگارد" در سینما 29 بهمن تبریز همچنان با استقبال خوب تماشاگران همراه است. 

وی تصریح کرد: سینما انقلاب تبریز نیز  از رشد چشمگیری در اکران نورزی فیلم " 50 کیلو آلبالو"  داشته است و این فیلم در حال حاضر نیز فروش قابل توجهی را در سال جدید تجربه می‌کند.   
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.