مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز از برگزاری جشنواره بین المللی لاله های تبریز همزمان با تبریز 2018 خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسن زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آوازه لاله‌های تبریز فراگیر بوده است، افزود: رضایتمندی شهروندان و مسافرین از گل‌های لاله به اندازه‌ای است که حتی از خارج کشور نیز شاهد نظرات مثبت مردمی در این خصوص بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال دومین سالی است که لاله کاری‌ها به صورت گسترده در تبریز انجام یافته و مورد استقبال مدیریت استان و مدیریت شهری قرار گرفته است، افزود: حاصل و نتیجه این لاله کاری‌ها، استقبال بیش از حد تصور توسط همشهریان و مسافران خارجی از لاله کاری‌ها و رضایت بخشی در بین عموم بوده است.

حسن زاده تاکید کرد: با مطالعه دفتر یادبود لاله‌های ائل گلی که برای درج نظرات مردمی گذاشته شده، متوجه می‌شویم که این اقدامات به طور فوق العاده‌ای مورد استقبال همشهریان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز ادامه داد: ما نیز امیدواریم چنین اقداماتی که موجب شور و نشاط اجتماعی و شور و نشاط شهری شده، ادامه یابد و در تمامی فصول با رعایت اصول فنی شاهد این اتفاقات باشیم.

حسن‌زاده افزود: این شور و هیجان را به عنوان یکی از نیازهای شهری قلمداد و پیگیری کرده و به عنوان یکی از نیازهای شهری قلمداد پیگیری می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح نهضت درختکاری تبریز نیز اشاره داشت و گفت: مجموعه شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز کمر همت بسته تا در سال 95 و سالهای آتی گام های بزرگی در راستای توسعه فضای سبز تبریز بردارد و به همین جهت هدف‌گزاری برای کاشت یک و نیم میلیون درخت و درختچه طی سال جاری انجام یافته که این اقدام به همشهریان گرامی تقدیم می شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز اظهار کرد: در کنار توسعه دیگر بخش‌های شهری توسط مدیریت شهرداری تبریز، افزایش فضای سبز تبریز نیز مدنظر ما قرار دارد؛ چرا که توسعه فضای سبز خواسته‌ی به حق شهروندان آن‌ها است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار