شورای عالی سياستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس قدردانی کرد.

قدردانی شورای عالی سياستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلسبه گزارش حوزه احزاب تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای عالی سياستگذاری اصلاح طلبان در بيانيه ای با قدرداني از حضور ايرانيان در دور دوم انتخابات تاكيد كرد: انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی نمادی افتخارآفرين از جلوه تاثيرگذار مشاركت سياسی مردم در تعيين سرنوشت خود است.

برگزاری اين دوره انتخابات مجلس نشان داد مردم آگاه ايران مسير دستيابي به ظرفيت های قانونی تامين حقوق انسانی خود را شناخته اند.

اين شوراي عالي يادآور شد: با وجود همه‌ چالش‌ها، ناملايمت‌ها و نامهرباني‌ها در جريان برگزاري انتخابات، مردم با اراده و استوار راه دستيابي به فردايي بهتر و اعمال حاكميت خود را يافته و ادامه مي دهند. 

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: شور و نشاط بي نظير مردم بزرگوار ايران در اين مرحله ‌از برگزاري انتخابات نيز عزم سازنده و سرنوشت ساز آنان را براي پيشبرد مردم سالاري به نمايش گذاشت.
شوراي عالي سياستگذاري انتخاباتي اصلاح طلبان در ادامه اين بيانيه يادآور شد: اينك در آستانه تشكيل مجلسي مسئول ، پرسشگر و كارآمد همه‌ برگزيدگان مردم شريف ايران از هر جريان سياسي بايد وظيفه ملي و ميهني خود را در تصويب قوانين مبتني برخواست هاي مردم و نظارت بر اجراي صحيح قوانين پي گيرند.
اين نهاد تصميم گير جريان اصلاح طلب در بخش ديگري از بيانيه خود خاطرنشان كرد: همه كساني كه از هر حوزه‌ انتخابيه براي ورود به مجلس شوراي اسلامي راي و اعتماد مردم را به دست آورده اند، شايسته است خود را نماينده همه ملت و اقوام ايران دانسته و در راستاي حفظ وحدت و امنيت ملي و رفع فقر و نارسايي هاي اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي و سياسي تلاش كرده و بايد براي تامين خواسته ها و نيازهاي مختلف مردم تلاش كنند.
در بخش ديگر از اين بيانيه همچنين آمده است: برگزيدگان اصلاح طلبان كه با شعار اميد، آرامش و رونق اقتصادي موفق به كسب آراي مردم فهيم كشور شده اند بايد همه توان خود را براي اجرايي كردن شعار انتخاباتي اعلام شده خود به كار گيرند.
در پايان اين بيانيه تاكيد شده است: مردم ايران كه با نمايش بلوغ سياسي پرشكوه خود اين انتخابات شكوهمند را به نمايش اقتدار ملي در صحنه سياسي مبدل ساخته اند، چشم انتظار رشد و توسعه و آباداني كشور و اصلاح ساختاري كشور و رفع مشكلات و همچنين بهبود روابط سياسي با ساير ملل جهان هستند.
مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي روز گذشته در 55 حوزه انتخاببيه برگزار شد، رقابت 136 نفر بر سر 68 صندلي بهارستان بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار