فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای جلوگیری از تنش در فضاهای ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محیط‌ های ورزشی باید همیشه سالم بمانند، گفت: رسانه‌ها برای جلوگیری از تنش در فضاهای ورزشی فرهنگ‌سازی کنند.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: ورزش عامل مهمی در سلامت افراد بوده و می‌توان گفت ورزش مانند داروی بازدارنده از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی دو سال اخیر ورزش استان پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: تا چند سال گذشته همواره رتبه ورزش استان در بین دیگر استان‌ها آخرین رتبه بود ولی با تلاش‌ها و همت ورزشکاران، کارکنان و پیشکسوتان توانستیم رتبه ورزش را استان را به 24 در کشور برسانیم ضمن اینکه در میان 13 استان گروه سوم نیز رتبه شش را در کشور داریم.
 
وی شناسایی و استفاده از نخبگان ورزشی را یکی از مهم‌ترین موارد مورد توجه رؤسای هیأت‌های ورزشی بیان کرد و از آموزش و پرورش خواست برای شناسایی این استعدادها اداره ورزش را کمک کنند.
 
ایزدپور ادامه داد: قشر زیادی از جامعه هدف(نونهالان و نوجوانان) در مدارس حضور دارند و حوزه تربیت‌بدنی آموزش و پرورش می‌تواند در شناسایی و معرفی آنها به هیأت‌های مربوطه نقش برجسته‌ای ایفا کند.
 
وی با اشاره به اینکه هدف و برنامه اصلی اداره ورزش در سال 95 تلاش جهت شکوفایی ورزش استان است، یادآور شد: با تلاش و پشتکار ورزشکاران و کارکنان پرکار ورزش و جوانان سراسر استان تاکنون موفق شده‌ایم در بخش‌های آموزش، امور فرهنگی و جوانان جزء 10 استان برتر کشور باشیم.
 
ایزدپور یکی از عوامل مهم جهت ایجاد انگیزه در افراد و تشویق شدن آنها به ورزش را محیط‌های آرام و امن دانست و تصریح کرد: اگر فرد در محیطی که قرار می‌گیرد احساس امنیت کند می‌تواند عامل جذب افراد بیشتری به آن محیط باشد و این خود نوعی تبلیغات است.
 
وی امنیت و آرامش در اماکن ورزشی را عامل اثرگذار بر توسعه ورزش استان دانست و گفت: وجود برخی تنش‌ها در اماکن ورزشی باعث گریز افراد از آنها مکان‌ها خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر پرهیز از بروز تنش و حواشی در محیط‌های ورزشی، تصریح کرد: وجود تنش و حواشی در این محیط‌ها راندمان ورزشکاران را کاهش داده و مانع از پیشرفت آنها خواهد شد.
 
وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت ورزشکاران استان گفت: توان و استعدادهای ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف ثابت شده است و با کمی توجه و تمرین می‌توان شاهد فتح سکوهای مختلف ملی و بین‌المللی توسط آنها بود.
 
ایزدپور با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران استان، از اصحاب رسانه خواست برای برقراری امنیت و جلوگیری از بروز تنش و حاشیه در محیط‌های ورزشی فرهنگ‌سازی موثری انجام داده و به توسعه ورزش استان کمک کنند.
 
انتهای پیام/و
برچسب ها: فرهنگ سازی ، ورزش ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.